Pdf
Înapoi la conținut

Politica de confidențialitate a cardului de debit Visa Paysera

Contis Financial Services Limited sau Finansinės paslaugos „Contis“, UAB („noi”, „noi” sau „noștri”) se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.

Această politică împreună cu Termeni și condiții pentru contul cardului de debit Visa Paysera și orice alte documente menționate în acestea, stabilește baza în care vom procesa orice date cu caracter personal le colectăm de la dvs. sau pe care le colectăm despre dvs., pe website-ul Paysera ("Website"), în aplicația Mobilă Paysera ("App"), sau când comunicați cu noi prin e-mail, telefon sau poștă.

Vom fi operatorul de date al datelor dvs. personale pe care ni le furnizați sau care sunt colectate de noi despre dvs. Aceasta înseamnă că suntem responsabili să decidem cum deținem și folosim datele personale despre dvs. și că suntem obligați să vă informăm cu privire la informațiile conținute în această politică. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele informații pentru a înțelege opiniile și practicile noastre cu privire la datele dvs. personale și modul în care le vom trata. Termenii și condițiile contului dvs. vor identifica ce companie Contis este controlorul datelor dvs. personale.

Este posibil să ni se furnizeze aceste date de către un client al nostru Paysera LT, UAB care furnizează site-ul web sau aplicația în scopul solicitării contului și furnizării unor servicii de cont. Paysera LT, UAB este un operator de date independent și va acționa și ca procesor al nostru. Pentru informații suplimentare cu privire la tipul de date cu caracter personal pe care le împărtășim cu clientul și utilizările făcute de aceștia cu datele respective, consultați secțiunea de partajare a datelor din această politică de mai jos. De asemenea, ar trebui să citiți Politica de Confidențialitate a clientului, care este disponibilă pe site sau aplicație.

Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta folosind detaliile furnizate la sfârșitul acestei politici în secțiunea „Contactați-ne”.

Asigurarea utilizării legale a datelor dvs. personale

Vom folosi datele dvs. personale numai acolo unde avem o bază legală pentru a face acest lucru. De obicei, vom folosi doar datele dvs.:

  1. acolo unde este necesar să încheiem și / sau să încheiem un contract cu dvs. (de exemplu, pentru a vă crea contul și a vă furniza serviciile noastre);
  2. într-un mod care ar putea fi în mod rezonabil de așteptat ca parte a desfășurării afacerii noastre și care nu afectează în mod semnificativ interesele, drepturile sau libertățile dvs. De exemplu, am putea colecta informații tehnice despre dvs. atunci când vizitați site-ul sau aplicația noastră pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul sau aplicația noastră. Vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de mai jos dacă doriți informații suplimentare despre acest lucru;
  3. pentru a ne respecta obligațiile legale. De exemplu, pentru a transmite detalii despre persoanele implicate în fraude și pentru a efectua controale împotriva spălării banilor;
  4. în unele cazuri, în care ne-ați dat consimțământul folosind datele dvs., de exemplu, când vă abonați la newsletter-ul nostru prin e-mail.

Mai multe detalii despre modul în care vom utiliza datele dvs. personale sunt furnizate mai jos.

Ce informații colectăm de la dvs. și cum le folosim

Când aplicați pentru a vă crea un cont

Când solicitați crearea unui cont pe site-ul web sau în aplicație, va trebui să colectăm unele sau toate următoarele detalii despre dvs.:

  • Nume
  • Adrese rezidențiale (curente și anterioare)
  • Numele companiei
  • Adresa companiei
  • Data nașterii
  • Gen
  • Adresa de email
  • Numere de telefon
  • Numerele documentelor de identitate, cum ar fi pașaportul, permisul de conducere sau cartea de identitate
  • Imaginea sau fotografia dvs.

Vom folosi aceste informații în scopul procesării cererii dvs. și, în cazul în care aplicația dvs. are succes, crearea și gestionarea contului dvs. și furnizarea oricăror produse sau servicii pe care vi le solicitați. Dacă ați consimțit, vă vom trimite, de asemenea, buletinul nostru informativ prin e-mail.

Nu veți putea aplica pentru a crea un cont sau pentru a comanda produse sau servicii de la noi fără a furniza aceste informații.

Aceste informații ne pot fi furnizate de către client, vom deveni operatorul de date al acestor informații odată ce le vom primi de la ei.

Verificări de fraudă și spălare de bani

Pentru a vă procesa cererea și înainte de a vă îndeplini comanda și de a vă oferi servicii, bunuri sau finanțare, vom folosi informațiile pe care le-ați furnizat pentru a vă crea contul pentru a efectua verificări în scopul prevenirii fraudei și spălării banilor și putem trebuie să vă verificați identitatea. Aceasta poate implica schimbul de date personale cu agențiile de prevenire a fraudei. Vom continua să efectuăm aceste verificări în mod regulat în timp ce sunteți clientul nostru.

Când noi și agențiile de prevenire a fraudei prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, facem acest lucru pe baza faptului că avem un interes legitim în prevenirea fraudei și spălării banilor și verificarea identității, pentru a ne proteja afacerea și pentru a respecta legile care se aplică pentru noi . O astfel de prelucrare este, de asemenea, o cerință contractuală a serviciilor sau finanțării solicitate de dvs.

Noi și agențiile de prevenire a fraudei le putem permite, de asemenea, agențiilor de aplicare a legii să acceseze și să utilizeze datele dvs. personale pentru a detecta, investiga și preveni infracțiunile.

Agențiile de prevenire a fraudei vă pot păstra datele cu caracter personal pentru perioade diferite de timp și, dacă sunteți considerat că prezintă un risc de fraudă sau spălare de bani, datele dvs. pot fi păstrate până la șase ani.

Decizii automatizate

Ca parte a procesării datelor dvs. personale, deciziile pot fi luate prin mijloace automate. Acest lucru înseamnă că putem decide automat că aveți un risc de fraudă sau spălare a banilor dacă:

  • procesarea noastră arată că comportamentul dvs. este în concordanță cu cel al fraudatorilor sau spălătorilor de bani cunoscuți; sau este incompatibil cu utilizarile dvs. anterioare; sau
  • se pare că ți-ai ascuns în mod deliberat adevărata identitate.

Aveți drepturi în ceea ce privește luarea automată de decizii: dacă doriți să aflați mai multe, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de mai jos.

Consecințele prelucrării

Dacă noi sau o agenție de prevenire a fraudei stabilim că prezentați un risc de fraudă sau spălare a banilor, este posibil să refuzăm să vă furnizăm serviciile și finanțarea pe care le-ați solicitat sau putem să nu vă mai oferim serviciile existente.

Agențiile de prevenire a fraudei vor păstra o evidență a oricărui risc de fraudă sau spălare de bani și poate duce la refuzul altor persoane de a vă oferi servicii, finanțare sau angajare. Dacă aveți întrebări despre acest lucru, vă rugăm să ne contactați în detaliile de mai jos.

În afară de procesarea automată stabilită mai sus, nu vom efectua doar luarea de decizii automatizată folosind datele dvs. personale.

Când ne contactați

Când ne contactați, va trebui să colectăm date cu caracter personal despre dvs. pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă dezvălui orice informație în scopuri de securitate a datelor. Nu vom putea face față cererii dvs. decât dacă furnizați informațiile pe care le solicităm. De asemenea, putem colecta orice alte date personale pe care alegeți să ni le furnizați atunci când comunicați cu noi. Vom folosi aceste date cu caracter personal numai în scopul gestionării cererii dumneavoastră.

Semnificația, scopul și baza legală pentru prelucrarea datelor

Utilizăm datele dvs. personale în diferite scopuri legate de utilizarea contului și a serviciilor. Vă vom prelucra datele acolo unde avem o bază legală pentru a face acest lucru. De obicei, vom folosi doar datele dvs.:

  1. acolo unde este necesar să încheiem și / sau să încheiem un contract cu dumneavoastră. De exemplu, pentru a vă crea contul și a vă oferi servicii de plată;
  2. într-un mod care ar putea fi în mod rezonabil de așteptat ca parte a conducerii afacerii noastre și care nu afectează în mod semnificativ interesele, drepturile sau libertățile dvs. De exemplu, pentru a îmbunătăți modul în care gestionăm și procesăm plățile dvs.;
  3. pentru a ne respecta obligațiile legale. De exemplu, pentru a transmite detalii despre persoanele implicate în fraude și pentru a efectua controale împotriva spălării banilor.

Folosim datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă crea și gestiona contul cu noi;
  • să procesăm tranzacțiile de plată din și către contul dvs.;;
  • să efectuăm verificările necesare asupra identității dvs. și să monitorizăm utilizarea contului dvs. pentru a verifica frauda;
  • pentru a vă facilita utilizarea contului;
  • să comunicăm cu dvs. și să vă oferim asistență pentru clienți;;
  • să împărtășim informații cu furnizorii noștri și cu alte părți terțe (cum ar fi instituțiile bancare, facilitatorii de plăți și operatorii de carduri), acolo unde este necesar.

Tabelul de mai jos prezintă informații suplimentare despre scopurile pentru care utilizăm date despre dvs., cu metodele corespunzătoare de colectare și baza legală pe care ne bazăm pentru utilizarea acestora.

SCOP
BAZA LEGALĂ PENTRU PROCESARE

Crearea și gestionarea contului dvs.

  • să solicitați și să vă creați contul
  • pentru a vă administra și gestiona contul
  • pentru a păstra informațiile profilului contului dvs.

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru dvs..

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Efectuarea verificărilor de identificare și fraudă
  • pentru a efectua verificările necesare asupra identității și pentru a vă permite să utilizați contul și cardul

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea corectă a contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre către dvs. și modul în care ne ocupăm de infracțiunile financiare.

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Facilitarea utilizării contului și a cardului

  • pentru a vă administra tranzacțiile financiare (de exemplu, plăți, rambursări, rambursare, transferuri etc.)
  • pentru a oferi detalii despre tranzacțiile dvs.
  • să păstreze înregistrări ale tranzacțiilor și activităților dvs. de cheltuieli

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru dvs..

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Monitorizarea utilizării contului și a cardului de către dvs. pentru a detecta comportamentul fraudulos
  • pentru a detecta și preveni infracțiunile financiare
  • pentru a ne îndeplini obligațiile legale și de reglementare
  • pentru a gestiona riscul pentru noi, dvs. și ceilalți utilizatori ai noștri

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea corectă a contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre către dvs. și modul în care ne ocupăm de infracțiunile financiare.

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Comunicarea cu dvs. și oferirea de asistență pentru clienți
  • pentru a investiga reclamația sau cererea dvs.
  • pentru a vă oferi informații importante sau pentru a vă informa despre modificările aduse termenilor și condițiilor

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru dvs..

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Partajarea datelor cu furnizorii noștri și alte terțe părți (cum ar fi instituțiile bancare, facilitatorii de plăți și operatorii de carduri), acolo unde este necesar
  • see the Dezvăluirea informațiilor dvs. secțiune pentru mai multe informații

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru dvs.

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Partajarea datelor cu Paysera LT, UAB pentru ca Paysera LT, UAB să:
  • administreze, gestioneze și furnizeze aplicația și site-ul Paysera LT, să gestioneze relația cu dvs. și vă oferă conținut relevant
  • analizeze și dezvolte alte produse și servicii
  • ofere asistență pentru clienți cu privire la cont, card și plăți

Pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în furnizarea contului și a serviciilor.

Interesele noastre legitime în operarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru dvs.

Obligațiile noastre legale de a respecta reglementările care se aplică pentru noi.

Informațiile pe care le primim din alte surse

De asemenea, lucrăm îndeaproape cu terți (inclusiv, de exemplu, agenții de verificare a identității, agenții de marketing și agenții de prevenire a fraudei) și este posibil să primim informații despre dvs. de la aceștia în scopul verificării identității, marketingului și prevenirii fraudei.

Schimbarea scopului

Vom folosi datele dvs. personale numai în scopurile pentru care le-am colectat, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că trebuie să le folosim pentru un alt motiv și că motivul este compatibil cu scopul inițial. Dacă trebuie să folosim datele dvs. personale într-un scop fără legătură, de obicei vă vom notifica și vă vom explica baza legală care ne permite să facem acest lucru.

Dezvăluirea informațiilor dvs.

Vom dezvălui informațiile dvs. către:

  • Agenții de prevenire a fraudei, servicii de verificare a identității și alte organizații în scopul prevenirii fraudei și spălării banilor. De exemplu, împărtășim datele dvs. personale cu CIFAS atunci când efectuăm controalele noastre de prevenire a fraudei și de combatere a spălării banilor și dacă suspectăm că ați comis o activitate frauduloasă;
  • Companiile noastre din grup, în scopul procesării tranzacțiilor și al furnizării de servicii legate de contul dvs.;
  • Furnizori și agenți de servicii terți, precum:
    • Companii IT, de ex. SherWeb care furnizează servicii de găzduire a datelor;
    • companii de elefonie, de ex. Talkdesk care furnizează sistemele noastre de telefonie;
    • scheme de plată, de ex. Visa, care sunt furnizorul nostru de plată cu cardul;
    • producătorii de carduri, de ex. TAG care sunt unul dintre producătorii noștri de carduri autorizați;
    • auditori, de ex. ECSC care verifică conformitatea noastră cu standardele PCIDSS;
    • distribuitori și agenți ai noștri care comercializează și vă oferă servicii pentru cont și card
  • pentru a ne permite să ne gestionăm afacerea și să vă oferim produsele și serviciile;
  • În cazul în care vindem sau cumpărăm orice afacere sau active, potențialului vânzător sau cumpărător al unei astfel de afaceri sau active;
  • În cazul în care Contis Financial Services sau Finansinės paslaugos "Contis“, UAB sau, în mare parte, toate activele sale respective sunt achiziționate de o terță parte către terțul achizitor sau
  • O terță parte, dacă avem obligația de a dezvălui sau partaja datele dvs. personale pentru a ne conforma oricărei obligații legale sau pentru a aplica sau aplica termenii și condițiile noastre și alte acorduri; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța Contis Financial Services Limited, Finansinės paslaugos "Contis", UAB, a clienților noștri sau a altora.
  • Protejarea informațiilor dvs.

    Datele dvs. sunt securizate prin criptare, firewall-uri și tehnologia Secure Socket Layer (SSL). Aceasta este tehnologia de criptare standard din industrie, care gestionează securitatea mesajelor transmise pe internet. Când primim datele dvs., le stocăm pe servere securizate, care pot fi accesate doar de noi. Stocăm parolele dvs. utilizând criptarea într-un singur sens, ceea ce înseamnă că nu știm care este parola dvs..

    Stocarea datelor dvs. în interiorul și în afara SEE

    Furnizorul nostru gazdă de date terță parte folosește servere situate în Marea Britanie și Europa pentru a stoca date cu caracter personal. Prin urmare, atunci când utilizați site-ul web sau aplicația pentru a efectua tranzacții sau pentru a vă actualiza informațiile despre cont, datele dvs. personale pot fi transferate în Regatul Unit, care se află în afara Spațiului Economic European și, prin urmare, nu este reglementat de legile europene privind protecția datelor.

    Cu toate acestea, Finansinės paslaugos "Contis", UAB a încheiat clauze contractuale standard ale UE cu orice terță parte sau companie din grup pentru a proteja datele personale prelucrate sau stocate în Marea Britanie. Vom lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a ne asigura că datele dvs. sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această politică atunci când sunt transferate, stocate sau procesate în acest mod.

    Ori de câte ori agențiile de prevenire a fraudei vă transferă datele cu caracter personal în afara Spațiului Economic European, acestea impun clauzele contractuale standard ale UE adoptate de Comisia Europeană destinatarilor acestor date pentru a proteja datele cu caracter personal atunci când acestea sunt accesate din afara Spațiului Economic European. . De asemenea, pot solicita destinatarului să se aboneze la cadre internaționale destinate să permită partajarea sigură a datelor.

    Mai multe informații despre clauzele contractuale standard ale UE sunt disponibile aici.

    Schimbări viitoare

    Orice modificare pe care o facem politicii noastre va fi plasată pe site-ul și aplicația noastră și, după caz, vă va fi prezentată prin e-mail. Vă rugăm să verificați periodic actualizări.

    Păstrarea datelor dvs.

    Vom păstra datele dvs. personale atât timp cât continuați să utilizați serviciile noastre. Ulterior, putem păstra informațiile dvs. pentru o perioadă suplimentară, așa cum este permis sau cerut de legile aplicabile. De exemplu:

    • Dacă dețineți un cont la noi, datele dvs. personale vor fi păstrate timp de șase ani după închiderea contului dvs. pentru a ne conforma obligațiilor noastre în temeiul reglementărilor anti-spălare a banilor;
    • Dacă depuneți o reclamație, datele dvs. personale referitoare la acea reclamație vor fi păstrate timp de cinci ani de la soluționarea acelei reclamații pentru a vă apăra împotriva acțiunilor legale; și
    • Dacă efectuați tranzacții în contul dvs., datele dvs. personale referitoare la tranzacția respectivă vor fi păstrate timp de șapte ani de la data tranzacției, pentru a respecta legislația fiscală și contabilă.

    Drepturile Dvs.

    Legile privind protecția datelor vă oferă următoarele drepturi să:

    • solicitați acces la datele dvs. personale (cunoscută în mod obișnuit ca „cerere de acces a persoanei vizate”). Acest lucru vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs. și să verificați dacă le prelucrăm în mod legal;
    • solicitați corectarea datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. Acest lucru vă permite să corectați orice informație incompletă sau inexactă pe care o deținem despre dvs.;
    • solicitați ștergerea datelor dvs. personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele cu caracter personal atunci când nu există niciun motiv întemeiat pentru continuarea procesării acestora. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dvs. personale în cazul în care v-ați exercitat dreptul de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos);
    • solicitați restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să suspendăm prelucrarea datelor cu caracter personal despre dvs., de exemplu, dacă doriți să stabilim acuratețea acestuia sau motivul procesării acestuia; și
    • solicitați o copie a datelor dvs. personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit și dreptul de a le transfera sau de a ne solicita să le transferăm direct către alt operator;
    • obiectați la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal atunci când ne bazăm pe un interes legitim (sau pe cel al unei terțe părți) și există ceva în situația dvs. particulară care vă face să doriți să vă opuneți prelucrării din acest motiv. De asemenea, aveți dreptul să vă opuneți în cazul în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing direct.

    Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a accesa datele dvs. personale (sau pentru a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi de mai sus). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă cererea dvs. de acces este în mod clar nefondată sau excesivă. Alternativ, putem refuza să respectăm cererea în astfel de circumstanțe.

    Este posibil să trebuiască să vă solicităm informații specifice pentru a ne ajuta să vă confirmăm identitatea și să vă asigurăm dreptul de a accesa informațiile (sau de a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o altă măsură de securitate adecvată pentru a se asigura că datele cu caracter personal nu sunt dezvăluite niciunei persoane care nu are dreptul să le primească.

    Dacă nu sunteți nemulțumit de modul în care datele dvs. personale au fost utilizate, vă rugăm să consultați procedurile noastre de reclamații, care sunt disponibile contactându-ne. De asemenea, aveți dreptul de a vă plânge la autoritatea de supraveghere, care în Regatul Unit este Biroul comisarului pentru informații iar în Lituania – Inspectoratul de Stat pentru Protecția Datelor, care reglementează prelucrarea datelor cu caracter personal.

    Contactați-ne

    Dacă aveți întrebări cu privire la această politică, ne puteți contacta folosind funcția „Contactați-ne” de pe site sau aplicație sau în următoarele moduri:

    Prin Poștă la:
    Responsabilul cu protecția datelor
    Contis
    Navigation House
    Belmont Wharf
    Skipton
    North Yorkshire
    BD23 1RL

    Prin email la: dpo@contis.com