Întrebări despre cardul de debit



Cine poate comanda un card de debit?

Cardul de debit Paysera poate fi comandat de persoane de la vârsta de 16 ani, înregistrate și identificate în sistemul Paysera. Înainte de a comanda un card, asigurați-vă că soldul contului dvs. este suficient pentru a acoperi comanda și costurile de livrare ale cardului. Comisioanele sunt debitate în euro. Dacă aveți fonduri în alte valute din contul dvs., suma care va fi debitată va fi convertită automat în euro. Dacă este comandat un card pentru o Companie, vă rugăm să indicați numele de utilizator (adresa de e-mail sau numărul de telefon) al persoanei (reprezentant al companiei), care intenționează să utilizeze cardul. Pot fi eliberate până la 5 carduri de debit pentru o singură persoană.
Urmăriți videoclipul "Cum să comandați un card de debit Paysera?"

Am comandat un card. Cum și când va fi livrat?

Un card poate fi livrat la o adresă indicată, prin corespondență simplă sau prin confirmare de primire, de asemenea prin curier. Dacă sistemul nu reușește să vă găsească automat adresa când o introduceți, asigurați-vă că introduceți corect adresa și faceți click pe "Adresa este corectă". Dacă observați o greșeală după plasarea comenzii sau pur și simplu doriți să schimbați adresa de livrare, vă rugăm să contactați Serviciul de asistență clienți. După ce ați comandat un card, veți putea vedea un timp estimat de livrare în contul dvs.Vă rugăm să rețineți că livrarea poate dura mai mult decât este specificat în sistem din posibile întârzieri în activitatea serviciilor de livrare. După ce primiți cardul, trebuie să îl activațiîn termen de 3 luni de la data emiterii.
Urmăriți videoclipul "Cum să activați un card de debit Paysera?"

Vreau să blochez temporar sau să-mi anulez cardul

Dacă ați pierdut cardul și doriți să îl blocați temporar, conectați-vă la contul dvs., mergeți la CARDURI DE PLATĂ > > Paysera Visa > Blocare temporară / Anulare> Blocare temporară. Mai târziu, veți putea debloca cardul chiar dvs.
În cazul în care vă decideți să blocați cardul permanent, mergeți la CARDURI DE PLATĂ> > Paysera Visa > Blocare temporară / Anulare> Anulare card. Anularea cardului este gratuită și intră în vigoare imediat.
Urmăriți videoclipul "Cum să blocați sau să anulați cardul dvs. Paysera?"

Ce trebuie să fac dacă am uitat sau mi-am blocat accidental codul PIN?

Din păcate, nu puteți modifica codul PIN al cardului Paysera. Dacă l-ați uitat, mergeți la Carduri > Paysera Visa > Obține PIN.
Vizionați videoclipul "Cum se obține un memento PIN pentru un card Paysera?"

În ce valută pot să comand un card, să plătesc sau să retrag bani?

Valuta principală a unui card de plată Paysera este Euro, prin urmare, toate operațiunile sunt efectuate în Euro, iar fondurile sunt, de asemenea, debitate în Euro. Dacă țineți bani și efectuați plăți în valută străină, fondurile sunt convertite automat în valuta principală - Euro.Când retrageți bani în Euro la un ATM, trebuie să selectați "Continuați fără conversie" pentru a evita taxele suplimentare pentru conversia valutară. Cu un card Paysera puteți să plătiți și să retrageți bani și în alte valute decât Euro, cu toate acestea, rețineți că vor fi aplicate taxe suplimentare pentru conversia valutară.
Toate comisioanele pentru cardurile de plată Paysera pot fi găsite aici

Pot plăti sau conecta un card cu alte sisteme, cum ar fi PayPal?

Puteți să vă conectați cardul cu PayPal sau cu alte sisteme care acceptă carduri VISA.
Urmăriți videoclipul "Cum să conectați Paysera la PayPal?"

Cont și plăți



Cum pot deschide un cont personal?

Un cont Paysera este absolut gratuit și poate fi deschis în câteva secunde. După completarea detaliilor dvs. și finalizarea identificării, veți putea să utilizați toate beneficiile Paysera.

Mai multe informații despre un cont personal

Cum pot deschide un cont de Companie?

Un cont pentru o Companie poate fi deschis numai de către un administratorul unei companii ce are un cont personal Paysera și care a finalizat o procedură de identificare. Pentru a deschide un cont, administratorul companiei trebuie să se conecteze la contul său personal, va selecta "Deschideți un cont de Companie" din sectiunea "Setări", și apoi va introduce datele de înregistrare ale companiei.

Mai multe informații despre deschiderea unui cont de Companie

Cum pot să alimentez cu fonduri contul?

Puteți să alimentați cu fonduri contul dvs. Paysera de la orice bancă din lume sau prin încasarea la Partenerul POS Paysera . După ce v-ați conectat la contul Paysera și ați selectat "Adăugați fonduri", veți putea alege o metodă de alimentare a contului și veți obține instrucțiuni detaliate privind efectuarea operațiunii.

Mai multe informații despre alimentarea contului

Cum pot transfera sume către alte bănci și alte sisteme de plată?

Transferurile din contul Paysera către alte bănci sunt efectuate la fel ca la bănci. Trebuie să completați datele Beneficiarului, să indicați numărul contului și scopul plății / referința. Pentru a transfera bani de la Paysera la alte sisteme de plată, va trebui să indicați numărul clientului în sistem sau alte date în funcție de sistemul de plăți.

Mai multe informații despre transferuri

Cât pot economisi folosind Paysera?

Băncile comerciale și alte instituții financiare percep comisioane mult mai mari decât Paysera. Unele servicii sunt chiar gratuite la Paysera, în timp ce alte instituții financiare percep taxe pentru ele.

Consultați comparația cu alte sisteme

Unde pot plăti cu aplicația mobilă?

Puteți utiliza aplicația mobilă pentru a plăti la diferite POS, de la benzinărie până la restaurante. Plata se efectuează prin scanarea unui cod QR sau prin verificarea și confirmarea achiziției.

Harta cu locurile de plată

Cum pot instala Paysera Checkout la magazinul meu?

Puteți integra rapid și ușor sistemul de plăți Paysera în magazinul dvs. prin intermediul pluginurilor gata create. Paysera a creat pluginuri pentru peste 18 sisteme populare de content-management, cum ar fi Wordpress, Joomla, Impresspages, etc.

Mai multe informații privind detalii tehnice

Nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs.?

Mai multe informații despre serviciile Paysera pot fi găsite aici.

Cel mai înalt nivel de securitate



Securitatea este cea mai mare prioritate pentru Paysera. Prin urmare, ne străduim întotdeauna să folosim software, tehnologii și sisteme de monitorizare care respectă cele mai înalte standarde, asigurând astfel protecția banilor, a datelor și a transferurilor 24/7.