Trimitere bani pentru ridicare numerar!

Trimite bani chiar și persoanelor fără cont bancar! Bucurați-vă de un proces simplu de transfer de bani, de servicii rapide șicomisioane reduse

Serviciul este disponibil momentan doar pentru transferuri către Ucraina.

Trebuie să fii client înregistrat Paysera pentru a efectua transferuri.

ÎNREGISTREAZĂ-TE GRATUIT
#
Ridică numerar din diferite locații.

Vezi locațiile >
#
Banii vor ajunge la destinatar în 10-20 de minute.
#
Destinatarul nu trebuie să aibă un cont bancar pentru a primi sume mici de bani.
#
Este suficient să cunoști numele destinatarului și data nașterii pentru a transfera banii.

Cum funcționează?

  1. Deschideți mai întâi un cont Paysera (este GRATUIT!) și finalizați identificarea.
    Instrucțiuni video >
  1. Un client Paysera (Expeditorul) completează formularul de transfer în versiunea Desktop a aplicației Paysera.
    Conectează-te la bank.paysera.com > alege Transferuri din meniul din stânga > Ridicare numerar.
  1. În maxim 10 minute, clientul Paysera (Expeditorul) va primi codul de ridicare a numerarului.
  1. Clientul (Expeditorul) transmite codul de ridicare numerar beneficiarului.
  1. Destinatarul merge la una dintre locații de ridicare a numerarului.
  2. Destinatarul arată cod de ridicare numerar ȘI o carte de identitate sau un pașaport (intern sau internațional) casierului.
  3. Destinatarul încaseasză numerarul.
#
#

Cine poate trimite și primi bani?

Expeditorul trebuie să fie:

Client Paysera

O persoană fizică (nu este posbil dintr-un cont de companie)

Destinatarul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Să aibă cel puțin 18 ani

Să posede un document de identitate valbil sau pașaport ( intern sau internațional)

⚠️ Destinatarul nu trebuie să fie un client Paysera sau IPS Globus. Un cont Globus este necesar doar dacă doriți să transferați sume de bani mai mari decât permit limitele transferurilor de ridicare în numerar.

Tarife, valute și limite

Taxele serviciului
Un comision de 2,3 % din suma de transfer se aplică la trimiterea banilor. Nu există nicio taxă pentru retragerea fondurilor.

Valuta
În prezent, se pot face transferuri de ridicare în numerar doar în Euro. La retragerea numerarului, destinatarul poate solicita schimb valutar, dacă este posibiă în locația de ridicare.

Limite
Suma lunară a tranzacției nu trebuie să depășească 4677 EUR.

ℹ️ De asemenea, pot fi transferate sume mai mari dacă aceste limite nu sunt suficiente. Cu toate acestea, dacă limita este depășită, IPS Globus va deschide un cont bancar pentru destinatar în care va fi creditată plata.

#

Întrebări frecvente

În prezent, transferurile de bani pot fi încasate la diferite locații ale băncii IPS Globus din toată Ucraina. Le poți regăsi aici.

Destinatarul nu trebuie să fie client al băncii IPS Globus pentru a retrage fondurile, ci trebuie să aibă un act de identificare (carte de identitate, pașaport intern sau internațional) și codul de ridicare.

Când completați formularul de transfer, vi se va solicita:

Alegeți țara destinatarului (momentan doar Ucraina este disponibilă);
Alegeți sistemul de plată – banca pentru ridicare (momentan este disponibil doar IPS Globus);
Alegeți suma dorită de trimis (vezi limitele de transfer);
Introduceți numele, prenumele și data nașterii destinatarului.

Informațiile despre expeditor vor fi completate automat cu informațiile din contul Paysera al expeditorului;

#
Codul de ridicare a numerarului va fi generat în 10 minute de la crearea transferului.
Pentru a-l găsi, conectați-vă la bank.paysera.com > alegeți Transferuri din meniul din stânga > Lista transferurilor.
#

Dacă apar probleme cu privire la transferurile de ridicare în numerar – contactați Suportul clienți Paysera, și te vom ajuta. Cu toate acestea, faceți-o imediat, înainte ca destinatarul să retragă fondurile.

Securitatea este prioritatea noastră Nr. 1. Toți expeditorii sunt clienți Paysera pe deplin identificați, iar toți destinatarii trebuie să furnizeze documente de identificare valide și coduri de ridicare a numerarului pentru a retrage banii.

Mai mult, Paysera oferă Suport clienți 24/7 în limba engleză, ceea ce înseamnă că dacă faci o greșeală sau există o problemă cu transferul tău – poți contacta consultanții noștri în orice moment.

Paysera efectuează, de asemenea, diverse transferuri locale și internaționale către conturi bancare și instituții de plată în diferite valute.

Citiți mai multe despre transferul de bani prin Paysera >