Pdf
Înapoi la conținut

Ultima actualizare: 01.08.2023

Termeni și condiții pentru contul de card de debit Visa pentru Persoanele Juridice

Acești Termeni și condiții se aplică contului cardului de debit Visa Paysera Business și cardului de debit Visa. Vă rugăm să le citiți cu atenție. Puteți descărca o copie a acestor Termeni și condiții în orice moment din portalul contului dvs. online bank.paysera.com.

În acești Termeni & Condiții:

“Distribuitor” – terță parte „Paysera LT”, UAB. Distribuitor de carduri de plată Visa, care vă oferă acces electronic la contul cardului de plată Visa. Sigla/marca Paysera de pe cardul de plată Visa este utilizată numai în scopuri de marketing.

„Dvs.” titularul de cont care este utilizator autorizat al unui cont de card de plată Visa și al cardului de plată Visa, precum și deținătorul unui card suplimentar.

„Noi”, „al nostru” sau „ale noastre” înseamnă Finansinės paslaugos "Contis”, UAB care vă oferă servicii de monedă electronică – cont de card de plată Visa și card de plată Visa. Contul cardului de plată Visa este deschis, iar fondurile din acesta sunt deținute de „Finansinės paslaugos „Contis”. Distribuitorul poate transfera fonduri din contul dvs. Paysera pentru a acoperi tranzacțiile pe care le faceți cu cardul de plată Visa.

Dacă aveți întrebări, puteți contacta Suportul pentru clienți al Distribuitorului prin:

  • Telefon: +44 20 80996963 (se aplică tarife geografice standard);
  • Email: [email protected];
  • Online: conectați-vă la contul dvs. Paysera la www.paysera.com și click peMesaje > Scrie un mesaj;
  • Aplicația Mobilă: apăsați pe Profil > Suport în aplicația dvs. mobilă Paysera și trimiteți-ne un mesaj;
  • Servicii poștale: "Paysera LT", UAB, Pilaitės pr. 16, Vilnius, Lithuania.

Contul cardui de debit Visa Business și cardul de debit Visa sunt servicii de monedă electronică furnizate de Finansinės paslaugos „Contis”, UAB, codul companiei 304406236, înregistrate în Registrul persoanelor juridice din Republica Lituania, având sediul central la Gedimino pr. 20, Vilnius, Lituania; licență instituție de monedă electronică nr. 53, eliberată la 23-07-2019; organismul emitent și de supraveghere este Banca Lituaniei, www.lb.lt; https://www.lb.lt/en

Cardul dumneavoastră Visa este distribuit de „Paysera LT”, UAB.

1. Ce este un cont și un card de debit Visa Business?

Un cont de card de debit Visa Business este un cont de monedă electronică din care puteți efectua și primi plăți.

Un card de debit Visa Business este un card de debit Visa care poate fi utilizat în toată lumea, oriunde cardurile Visa sunt acceptate. Poate fi folosit online, în magazine, la telefon sau pentru a retrage numerar dintr-un bancomat.

Puteți cheltui bani pe care i-ați alimentat în contul dvs. de card de debit Visa Business, așa că înainte de a efectua transferuri sau de a utiliza cardul, trebuie să vă asigurați că există suficiente fonduri în contul cardului de debit Paysera Visa Business. Banii din contul cardului de debit Paysera Visa Business nu sunt depozite bancare și nu aduc câștiguri sub forma de dobânzi.

2. Cine poate solicita un cont și un card de debit Visa Business?

Contul de card de plată Visa și cardul pentru clienții persoane juridice sunt emise rezidenților SEE care au cel puțin 18 ani. Puteți aplica numai dacă sunteți client al Distribuitorului (Aveți un cont Paysera, ați îndeplinit procedurile de verificare a clientului cerute de Distribuitor și v-ați confirmat identitatea). Pentru a deschide un cont, trebuie să furnizați adresa Dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil, astfel încât Distribuitorul să vă poată contacta. Pot fi deschise maximum patru conturi pentru o persoană fizica și maximum douăzeci de conturi pentru o persoană juridică pe adresă de rezidență

3. Pot comanda un card de debit Visa Business suplimentar în contul meu pentru o alta persoană?

Puteți solicita un card de debit Visa Business suplimentar pentru un titular de card suplimentar și vi se poate percepe o taxă, așa cum este detaliat în tabelul Tarife (secțiunea 33). Deținătorul de card suplimentar trebuie să aibă cel puțin 14 ani. Prin solicitarea unui card suplimentar pentru o altă persoană, sunteți de acord să le emitem un card și să autorizeze tranzacțiile în numele dvs. Deținătorul suplimentar de card Visa Business împarte soldul și limitele contului cardului de debit Visa Business.

Sunteți de acord să dețineți responsabilitatea pentru toate tranzacțiile efectuate de orice deținător de card suplimentar și că veți fi responsabil pentru utilizarea cardului suplimentar și pentru orice taxe aplicabile pe care titularul suplimentar de card le poate suporta.

4. Cum pot deschide un cont de card debit Visa Business?

Puteți aplica pentru un card Visa prin intermediul bank.paysera.com sau aplicația mobilă a Distribuitorului.

Înainte de a vă putea deschide un cont și de a vă emite un card, Distribuitorul va trebui să vă verifice identitatea. De asemenea, vi se poate cere să confirmați adresa dvs. de reședință, să furnizați documentele dvs. de identitate, de ex. un pașaport, permis de conducere, document de identitate național, facturi de utilități, extrase de cont bancar și alte documente către Distribuitor. De asemenea, Distribuitorul poate avea nevoie să efectueze verificări electronice asupra Dvs.

Când comandați cardul(urile), este necesar să dispuneți de o sumă suficientă de bani în contul dvs. Paysera pentru a plăti pentru emiterea cardului, livrarea și taxele de întreținere pentru o lună. Dacă suma de bani din contul Paysera este insuficientă, nu veți putea comanda cardul(urile).
Taxele de emitere și livrare a cardului sunt deduse automat la comanda, iar o taxă lunară de întreținere a cardului este dedusă în momentul activării cardului.

Cardul vă va fi livrat prin poștă la adresa indicată în termen de 60 (șaizeci) de zile de la comandă. Dacă nu primiți cardul într-o lună calendaristică, vă recomandăm să contactați Distribuitorul.

Dacă se stabilește că nu ați primit Cardul, nu din cauza culpei Dvs, Cardul trimis inițial este permanent blocat și o nou Card este produs și trimis către Dvs gratuit. Dacă nu primiți și al doilea Card, veți putea primi un nou Card la biroul Distribuitorului.

5. Cum îmi activez cardul Visa?

De îndată ce primiți cardul, trebuie să semnați pe banda de semnătură de pe spatele cardului.

Va trebui apoi să vă activați cardul. Puteți face acest lucru conectându-vă la contul dvs. de card de debit la adresa bank.paysera.com sau prin aplicația mobilă a Distribuitorului.

De asemenea, trebuie să obțineți codul PIN pentru a autoriza tranzacțiile cu chip & PIN și retragerile de la ATM Puteți afla codul PIN atunci când vă activați cardul pe site-ul Distribuitorului sau pe aplicația mobilă din secțiunea de gestionare a cardurilor.

Prin activarea cardului dvs. sunteți de acord cu acești Termeni și condiții. Toate dispozițiile din Acordul General privind Servicii de Plată pentru Persoane Juridice Paysera, Suplimentul “Instrumente de plată" se aplică și către Dvs.

Cardul dvs. trebuie să fie activat în termen de 3 luni de la emiterea acestuia sau va fi anulat automat și contul dvs. poate fi închis.

Dacă ați comandat un card pentru altcineva, este responsabilitatea dvs. să le oferiți informațiile necesare pentru a activa cardul și pentru a prelua codul PIN. Dacă încep să folosească cardul, Distribuitorul va lua acest lucru drept o confirmare că le-ați comunicat acești Termeni și Condiții și că au fost acceptati.

În cazul în care plicul este deteriorat sau apar suspiciuni că cardul ar fi putut fi extras din plic, nu activați cardul primit prin poștă și, în schimb, informați Distribuitorul (în termen de 24 de ore) și returnați plicul cu cardul la Distribuitor.

6. Ce se întâmplă dacă vreau să-mi schimb PIN-ul?

Dacă doriți să modificați codul PIN, puteți face acest lucru la orice bancomat cu funcționalitate de gestionare a codului PIN, găsiți bancomatele cu atributul „Modificare PIN” la https://www.visa.com/atmlocator. Puteți primi un reminder al codului PIN pe website-ul Distribuitorului la bank.paysera.com.

7. Cum adaug fonduri în contul cardului de debit Visa Business?

Puteți alimenta contul dvs. de card prin intermediul contului dvs. la bank.paysera.com.

Timpul necesar pentru creditarea fondurilor în contul dvs. va depinde de metoda de alimentare folosită. Nu puteți alimenta contul dvs. de card printr-un transfer de sold dintr-un card de credit. Puteți alimenta doar fonduri până la soldul maxim al contului.

Se poate aplica un comision pentru fiecare plată din contul dvs., vă rugăm să consultați tabelul Tarife (secțiunea 33). Anumite limite minime și maxime și cerințe de utilizare se aplică contului și cardului dvs. aceste limite și cerințe sunt detaliate în tabelul Tarifelor (secțiunea 33). Ne rezervăm dreptul de a refuza să acceptăm o anumită plată dacă suspectăm orice activitate frauduloasă sau în cazul altor circumstanțe excepționale.

De îndată ce primim fondurile pe care le-ați virat, acestea vor fi în contul dvs. și gata de utilizare. S-ar putea să apară ocazii în care amânăm alimentarea fondurile care ajung la contul dvs. cu până la trei zile lucrătoare, acest lucru se poate întâmpla atunci când trebuie să confirmăm tranzacția cu banca expeditoare.

Dacă o plată în exces a fost efectuată în contul dvs. din greșeală, noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul va avea dreptul de a debita supraplata din contul dvs.

8. Ce tranzacții pot face?

Puteți utiliza cardul dvs. de debit Visa Business pentru a autoriza următoarele tranzacții către comercianții care acceptă plăți cu cardul de debit Visa:

  • Plăți cu cardul cu cip și PIN introducând cardul de debit Paysera Visa Business în terminal și introducând codul PIN;
  • Plăți cu cardul cu bandă magnetică la orice comerciant care nu poate accepta carduri cu cip și PIN prin semnarea bonului de vânzare;
  • Plăți contactless cu cardul prin trecerea cardului de debit Paysera Visa Business peste cititorul de carduri contactless;
  • Plăți cu cardul pe internet către comercianții online furnizând detaliile cardului de debit Paysera Visa Business și orice alte detalii de securitate, cum ar fi acreditările codului dvs. de securitate, așa cum sunt solicitate de comerciantul online;
  • Plăți cu cardul pentru comenzi prin poștă sau telefonice către comercianti, furnizând detaliile cardului de debit Paysera Visa Business, așa cum le-a solicitat comerciantul;
  • Retrageri de numerar la bancomatele unde este afișată sigla Visa inserând cardul de debit Paysera Visa Business în bancomat, introducând codul PIN și urmând instrucțiunile de la ATM;
  • Plăți prin portofel electronic prin adăugarea cardului dvs. la portofelele Samsung Pay, Google Pay sau Apple Pay (dacă sunt disponibile) de pe telefonul dvs. mobil și trecând telefonul mobil peste cititorul de carduri contactless sau verificând opțiunea portofel electronic online. Autorizați tranzacția cu portofel electronic folosind protocolul de securitate al telefonului mobil, care poate include informații biometrice, cum ar fi amprenta digitală sau ID-ul facial de pe telefonul dvs. mobil.

La fel ca și alte carduri de plată, nu putem garanta că o terță parte sau bancomatul vă va accepta cardul.

În plus, vi se poate cere să introduceți o parolă unică sau alte informații de securitate, inclusiv, dacă sunt disponibile și optați pentru acest tip de identificare, informații biometrice pentru a autoriza o tranzacție sau pentru a face modificări de cont. Codurile de acces unice vor fi trimise la numărul de telefon mobil înregistrat în contul dvs.

Imediat ce o tranzacție este autorizată, vom deduce valoarea tranzacției dvs. din soldul disponibil pe contul dvs. de card. Taxele pot fi deduse la momentul autorizării sau la confirmarea tranzacției prin intermediul sistemului Visa. O defalcare completă a fiecărei tranzacții, inclusiv taxele, va fi disponibilă pentru a fi vizualizată pe portalul contului dvs. online bank.paysera.com, sau în aplicația mobilă a Distribuitorului.

Odată ce am primit autorizația pentru o tranzacție, vom transfera fonduri către comerciantul cu amănuntul în termen de 3 zile sau către o bancă sau instituție financiară în ziua în care primim autorizația sau în ziua în care ați solicitat efectuarea plății pentru tranzacțiile datate în viitor. O tranzacție va fi primită pentru tranzacțiile cu card Paysera atunci când primim instrucțiunile de tranzacție de la comerciantul cu amănuntul sau operatorul bancomat.

9. Pot anula o tranzacție?

În general, autorizarea pentru o tranzacție nu poate fi retrasă de dvs. Cu toate acestea, este posibil să vă puteți retrage autorizația în cazul în care ați autorizat o tranzacție care va avea loc la o dată viitoare. Cu toate acestea, în cazul în care este convenită o anumită dată, nu puteți revoca un ordin de plată după sfârșitul zilei lucrătoare care precedă data convenită.
Pentru a vă retrage autorizația unei autorități de plată continuă cu card de debit Visa Business, trebuie să notificați comerciantul înainte de închiderea activității în ziua lucrătoare dinaintea zilei în care trebuia să aibă loc tranzacția, și, dacă este necesar, să furnizați Distribuitorului o copie a înștiințării.
Dacă anulați o tranzacție în conformitate cu procedurile descrise în această secțiune, noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul putem aplica o taxă de anulare (a se vedea tabelul „Taxe și limite” (Secțiunea 33)).

10. Pot plăti diverse lucruri în valute straine?

Cardul dvs. este denominat în Euro. Dacă efectuați o achiziție sau o retragere de bancomat în orice altă valută, vom transforma suma în Euro utilizând cursul de schimb stabilit de Visa în ziua în care procesează tranzacția, iar acesta poate diferi de data reală a tranzacției. Data procesării tranzacției nu trebuie să fie aceeași zi cu data tranzacției.

Dacă utilizați cardul denominat în Euro într-o țară europeană, care nu utilizează Euro, puteți primi o notificare de la furnizorul dvs. care să arate cursul de schimb utilizat și suma în Euro, împreună cu diferența procentuală între rata de schimb a sistemului de carduri și rata Băncii Centrale Europene (BCE).

O taxă de tranzacție internațională se va aplica fiecăreia dintre aceste tranzacții (a se vedea tabelul Tarife și limite (secțiunea 33)).

Când adăugați fonduri în contul cardului de debit Visa Business într-o altă valută decât Euro, valuta este convertită automat în funcție de cursul de schimb valutar al Distribuitorului valabil în acel moment, care este actualizat în mod constant și publicat pe website-ul Distribuitorului .

Orice modificare a cursului de schimb utilizat pentru conversia tranzacțiilor externe va fi efectuată imediat. Puteți găsi cursul de schimb pentru o tranzacție efectuată într-o altă valută decât Euro la o anumită dată aici.

11. Există ceva ce nu pot cumpăra cu cardul meu de debit Visa Business?

Nu puteți utiliza cardul dvs. în scopuri ilegale. De asemenea, nu poate fi utilizat pentru un număr limitat de tranzacții specificate. Vă rugăm să consultați articolul 9 din Acordul General privind Serviciile de Plată pentru mai multe informații.

12. Cum pot verifica soldul contului meu de card de debit Visa Business?

Vă puteți verifica soldul contului accesându-l în siguranță prin intermediul website-ului Distribuitorului. Extrasul va afișa:

  • informații despre beneficiarul fiecărei tranzacții și o referință care vă permite să identificați fiecare tranzacție de plată;
  • valoarea tranzacției afișată în valuta în care tranzacția a fost plătită sau debitată din cont;
  • valoarea comisioanelor pentru tranzacție;
  • cursul de schimb utilizat în tranzacția de plată (acolo unde este cazul); și
  • data tranzacției când a fost autorizată sau postată în cont.

Aceste informații sunt accesibile în orice moment prin contul dvs. online, sunt disponibile gratuit și pot fi stocate și reproduse după cum este necesar. Extrasele pe hârtie sunt disponibile la cerere și sunt supuse unei taxe (consultați tabelul Tarife și limite din secțiunea 33).

În plus, vi se poate cere să introduceți o parolă unică sau alte informații de securitate, inclusiv, dacă sunt disponibile și optați pentru acest tip de identificare, informații biometrice pentru a vă accesa contul. Coduri de acces unice vă vor fi trimise către numărul de telefon mobil înregistrat în contul dvs.

13. Care este durata de valabilitate a cardului de debit Visa Business?

Cardul dvs. va fi valabil 4 ani. După data de expirare, nu veți mai putea folosi cardul. Dacă cardul dvs. este anulat sau expiră, acest acord va fi reziliat și nu va fi reînnoit.

La expirarea valabilității cardului (cardurilor), vi se eliberează automat un card (carduri) noi (dacă în termen de 90 de zile înainte de data expirării cardului operațiunile de plată cu cardul Paysera au fost efectuate) prin trimiterea acestuia la adresa indicată de dvs. în website-ului Distribuitorului.

Dacă doriți ca noile carduri să fie livrate la o altă adresă, trebuie să o indicați în contul online din sistemul Paysera nu mai târziu de 30 de zile înainte de data expirării cardului (cardurilor) conform instrucțiunilor furnizate în sistemul Distribuitorului.

Pentru emiterea și livrarea unui nou card, se aplică taxele standard care sunt deduse automat din conturile Paysera în momentul reemiterii cardului.

14. Contul cardului de debit Visa Business are limite de cheltuieli?

Puteți cheltui doar banii disponibili din contul dvs. Limitele se aplică și retragerilor zilnice la bancomate, iar alte limite pot fi aplicate cuantumul cheltuielilor și numărul de tranzacții pe care le puteți efectua. Pentru detalii suplimentare, consultați tabelul Tarife și limite (secțiunea 33) și portalul contului dvs. online.

Dacă din orice motiv se efectuează o tranzacție cu un sold insuficient în contul cardului dvs. de plată Visa Business, veți fi obligat să ne rambursați suma insuficientă, cu excepția cazului în care aceasta se datorează unei erori din partea comerciantului către care ați efectuat plata.

Noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul putem deduce suma lipsă din orice card pe care l-ați conectat la noi sau din fondurile din contul dvs. Paysera.
Suma lipsă poate fi dedusă din fondurile pe care le transferați ulterior în contul cardului dvs. de plată Visa Business. Putem suspenda utilizarea cardurilor până când suma lipsă este acoperită.

15. Ce trebuie să fac dacă contul meu a fost debitat cu mai mulți bani decât ar fi trebuit sau a fost perceput un comision pentru tranzacțiile pe care nu le recunosc?

Dacă decideți să contestați o tranzacție care a fost efectuată cu cardul dvs., trebuie să contactați mai întâi comerciantul, deoarece aceasta poate fi cea mai rapidă modalitate de a rezolva problema. Dacă nu reușiți să rezolvați disputa cu comerciantul sau dacă disputa decurge din orice altă tranzacție din contul dvs., trebuie să contactați imediat Distribuitorul, dar cel târziu în termen de 13 luni de la data la care ați luat cunoștință de situația neautorizată. sau tranzacție de plată executată necorespunzător

Când informați Distribuitorul că nu ați autorizat o plată în conformitate cu acești Termeni și condiții, că ați luat toate măsurile rezonabile pentru a vă proteja informațiile personale de securitate, că cardul dvs. este stocat în siguranță, că nu ați dezvăluit PIN-ul sau securitatea dvs. detalii nimănui și că nu ați comis niciun act ilegal, Distribuitorul va face, la cererea noastră:

(a) vă vom rambursa suma plății neautorizate; și

(b) vom restabili contul de plată debitat în starea în care s-ar fi aflat dacă plata neautorizată nu ar fi avut loc.

În afară de aceste obligații, noi și Distribuitorul nostru nu vom avea nicio altă răspundere față de Dvs. În cazurile în care detaliile destinatarului furnizate de dvs. sunt incorecte, nu vom fi răspunzători pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a tranzacției de plată, dar vom face tot posibilul să recuperăm fondurile din tranzacția de plată, iar Distribuitorul nostru vă va notifica. a rezultatului.

Aveți dreptul să solicitați o rambursare în legătură cu tranzacțiile în care: 

  • tranzacția nu a fost autorizată în conformitate cu acești Termeni și Condiții și ați contactat Distribuitorul în cel mult 13 luni de la data la care ați luat cunoștință de tranzacția de plată neautorizată sau executată incorect;
  • suntem răspunzători pentru orice tranzacție care nu este executată sau nu este executată corespunzător. În astfel de circumstanțe, Vă vom rambursa suma tranzacției de plată care nu a fost executată sau a fost executată incorect, iar Distribuitorul va restabili soldul contului de plăți la starea în care s-ar fi aflat dacă tranzacția de plată incorectă nu ar fi fost efectuată. fost executat. Vă vom rambursa, de asemenea, (a) orice comisioane directe pentru care sunteți răspunzător și (b) orice dobândă pe care sunteți obligat să o plătiți ca urmare a tranzacției de plată neexecutate sau executate incorect; sau
  • suma exactă nu a fost specificată în momentul autorizării tranzacției preaprobate, iar suma percepută este mai mare decât s-ar fi putut aștepta în mod rezonabil, având în vedere modelele anterioare de cheltuieli cu cardul și circumstanțele tranzacției. Vom rambursa suma totală a tranzacției de plată sau vom prezenta motivele pentru care refuzăm rambursarea sumei tranzacției de plată. Vom rambursa sau vom prezenta motivele pentru refuzul unei rambursări în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea cererii de rambursare sau, dacă este cazul, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea informațiilor suplimentare solicitate. În aceste circumstanțe, o cerere de rambursare nu va fi acceptată dacă suma tranzacției a fost programată cu cel puțin 4 săptămâni înainte de data tranzacției sau dacă cererea este făcută la mai mult de 8 săptămâni după ce suma a fost dedusă din contul dvs.

16. Chestiuni legate de securitate?

Trebuie să păstrați cardul și detaliile de conectare în siguranță, să nu le dezvăluiți altora și să nu permiteți nimănui să le folosească. Trebuie să vă protejați detaliile de securitate în orice moment: să nu dezvăluiți niciodată codul PIN sau detaliile de securitate nimănui și să nu păstrați informațiile PIN împreună cu cardul Dvs.; asigurați-vă că telefonul, computerul și tableta pe care le utilizați pentru a accesa contul cardului de plată Visa au software legal și actualizat și software antivirus, plătiți numai cu cardul dvs. de plată Visa pe site-uri web de încredere și urmăriți soldul contului cardului dvs. de plată Visa. Dacă bănuiți că codul PIN sau detaliile dvs. de securitate au fost sau pot fi accesate de terți, vă rugăm să informați imediat Serviciul Clienți al Distribuitorului. Detaliile de securitate includ numele de utilizator și parola utilizate pentru a vă conecta la contul dvs. sau la orice alt site web unde sunt stocate informațiile despre cardul dvs. sau despre contul dvs..

17. Ce se întâmplă dacă cardul meu de debit Visa Business este pierdut sau furat sau dacă detaliile contului meu sunt compromise?

Dacă cardul dvs. de plată Visa Business a fost pierdut sau furat sau dacă bănuiți că altcineva ar fi putut obține PIN-ul dvs. sau detaliile de securitate sau a accesat contul dvs. fără permisiunea dvs., trebuie să notificați imediat Distribuitorul apelând Serviciul Clienți al Distribuitorului de la telefon. numărul asociat contului dvs. Paysera sau conectându-vă la contul dvs. pe site-ul web al Distribuitorului sau aplicația mobilă. Apelurile vor fi supuse tarifelor naționale standard. Utilizarea cardului Dvs. va fi suspendată imediat, iar contul cardului Dvs. de plată Visa va fi blocat. Dacă mai târziu îți găsești cardul după ce ai raportat pierderea, nu îl mai poți folosi. Tăiați cardul în jumătate prin cutia de semnătură, banda magnetică și cip.

La solicitarea dvs. către Distribuitor de a face acest lucru și la furnizarea dvs. de informații și a altor acțiuni solicitate, noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul, vom investiga orice tranzacție contestată și orice utilizare greșită a cardului sau a contului dvs.

În cazul în care investigațiile arată că orice tranzacție în litigiu a fost autorizată de dvs. sau ați acționat în mod fraudulos sau cu neglijență gravă (de exemplu, prin faptul că nu vă păstrați cardul, informațiile de securitate sau codul PIN în siguranță, sau dacă nu ne anunțați fără întârziere când ați aflat despre pierderea, furtul, deturnarea sau utilizarea neautorizată a cardului sau a contului), atunci nu vom rambursa suma tranzacției și veți fi pe deplin răspunzător pentru toate pierderile suferite din cauza utilizării neautorizate a cardului sau a contului.

Dacă investigația dezvăluie că nu ați acționat în mod fraudulos sau cu neglijență gravă, pierderea sau răspunderea dvs. maximă față de noi și Distribuitorul nostru pentru orice tranzacție neautorizată va fi limitată la o sumă de 50 EUR și noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul va rambursa. banii din tranzacție către Dvs. cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de sfârșitul următoarei zile lucrătoare următoare zilei în care am primit notificarea dvs.

18. Se va bloca vreodată o tranzacție fără consințământul meu?

Putem, la discreția noastră sau la cererea Distribuitorului, să refuzăm să executăm o tranzacție în următoarele cazuri:

  • dacă ne preocupă securitatea cardului sau a contului dvs. sau suspectăm că cardul sau contul dvs. este utilizat în mod neautorizat sau fraudulos;
  • dacă nu se regăsesc fonduri suficiente în contul dvs. în momentul efectuării unei tranzacții pentru a acoperi valoarea tranzacției și orice taxe aplicabile;
  • dacă există sold negativ în contul dvs.;
  • dacă avem motive întemeiate să credem că nu utilizați cardul sau contul în conformitate cu acești Termeni și condiții;
  • dacă credem că o tranzacție este potențial suspectă sau ilegală (de exemplu, dacă credem că o tranzacție se face în mod fraudulos); sau
  • din cauza unor erori, eșecuri (mecanice sau de altă natură) sau refuzul de a prelucra o tranzacție de către comercianți, procesatori de plăți sau scheme de plată precum Visa.

Dacă refuzăm o tranzacție, Distribuitorul vă va notifica imediat și vă va informa cu privire la motive, cu excepția cazului în care legea aplicabilă impune ca motivul refuzului tranzacției să nu fie dezvăluit.. Puteți corecta orice informații pe care le deținem și care ne-au determinat să refuzăm o tranzacție contactând Serviciul Clienți al Distribuitorului.

Cardul de plată Visa poate fi, de asemenea, blocat și suspendat definitiv dacă introduceți un PIN incorect de 3 (trei) ori la rând la un bancomat sau la un punct de vânzare.

Noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul putem suspenda temporar utilizarea cardului din motive importante (lucrări de întreținere sau dezvoltare, schimbarea software-ului etc.).

19. Îmi pot anula contul și cardul de card de debit Visa Business?

Aveți dreptul legal de a vă anula contul și cardul până la 14 zile de la data deschiderii contului dvs. fără a suporta nicio penalizare. În acest caz, Distribuitorul va rambursa taxele de emitere a cardului plătite de dvs. Dacă Distribuitorul suportă costuri pentru a comanda cardul în numele dvs., Distribuitorul va avea dreptul să deducă o taxă de anulare a cardului din contul dvs. De asemenea, vă puteți anula cardul oricând după perioada de 14 zile, sub rezerva oricăror taxe, așa cum este subliniat în tabelul Tarife și limite (secțiunea 33), contactând Serviciul Clienți al Distribuitorului sau prin intermediul aplicației mobile sau al site-ului web. De asemenea, ar trebui să tăiați cardul anulat în jumătate prin secțiunea de semnături, banda magnetică și cip-ul.

Toate taxele și taxele vor fi repartizate până la momentul încetării contractului, iar toate taxele și taxele plătite în avans vor fi rambursate proporțional. Nu veți avea dreptul la o rambursare a banilor pe care i-ați cheltuit deja pentru tranzacții autorizate sau în curs de plată sau la orice taxe pentru utilizarea cardului sau a contului înainte ca cardul sau contul să fie anulat sau expiră.

20. Poate fi anulat contul meu de card de debit Visa Business?

Noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul vă putem anula contul și rezilia prezentul Acord, dându-vă un preaviz cu cel puțin două luni. Motive posibile pentru anulare:

  • dacă acest acord sau cardul dvs. expiră;
  • dacă încalcați o parte importantă a acestui acord sau încalcați în mod repetat acordul și nu reușiti să rezolvați problema în timp util;
  • dacă acționați într-un mod amenințător sau abuziv pentru personalul nostru sau pentru oricare dintre reprezentanții noștri; sau
  • dacă nu plătiți taxele sau comisioanele pe care le-ați suportat sau nu rambursați soldul negativ de pe cardul dvs.

Noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul vă putem anula imediat cardul sau vă putem bloca contul cardului de plată Visa dacă:

  • suspectăm utilizarea neautorizată sau frauduloasă a cardului sau a contului dvs.;
  • aveți orice alte probleme de securitate;
  • trebuie făcut acest lucru pentru respectarea legii.
  • dacă nu plătiți taxe sau comisioanele pe care le aveți de achitat sau nu acoperiți niciun sold negativ pe card;
  • există alte motive pentru astfel de acțiuni în conformitate cu legislația sau Acordul General privind Servicii de Plată.

Noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul poate, de asemenea, să restricționăm accesul la cardul Dvs. în cazul în care considerăm că este în pericol de spălare de bani sau finanțare a terorismului, fraudă sau altă activitate infracțională. În cazul în care trebuie să luăm aceste acțiuni și, dacă este posibil, vom oferi motive pentru a face acest lucru, cu excepția cazului în care este restricționat prin lege.

În aceste condiții, trebuie să informați Distribuitorul cu privire la următorii pași privind fondurile neutilizate. Trebuie să faceți acest lucru în termen de 3 luni de la data în care vă spunem că contul dvs. este anulat.

21. Pot primi bani înapoi odată ce i-am pus pe card?

Puteți diminua soldul contului dvs. prin retrageri de numerar la bancomate sau transferându-l în contul dvs de plată. Consultați tabelul Tarife și limite (secțiunea 33) pentru a vă informa asupra taxele care s-ar aplica.

Alternativ, puteți solicita rambursarea fondurilor din contul dvs. contactând Serviciul Clienți al Distribuitorului și confirmând distrugerea cardului dvs. prin tăierea acestuia. Vom autoriza Distribuitorul pentru transferul fondurilor înapoi la dvs. fără costuri, cu excepția cazului în care:

  • solicitați răscumpărare înainte de rezilierea sau expirarea acestui acord;
  • anulați acest acord înainte de orice încheiere sau dată de expirare convenite; sau
  • solicitați răscumpărarea la mai mult de un an de la data încetării sau expirării acestui acord.

Dacă se aplică una dintre aceste situații, vom percepe taxe suplimentare (consultați tabelul Tarife și limite (secțiunea 33)). În toate celelalte cazuri nu se aplică nicio taxă suplimentară pentru răscumpărarea banilor electronici. În cazul răscumpărării de monedă electronică, plătiți comision regulat Paysera pentru un transfer sau retragere de bani, care depinde de metoda de transfer / retragere de bani electronici aleasă de dvs.

Nu vom răscumpăra valoarea fondurilor din contul dvs. dacă solicitarea dvs. de răscumpărare a fondurilor este mai mare de șase ani de la data încetării sau expirării prezentului acord.

Toate fondurile vor fi returnate într-un cont bancar la alegere. Ne rezervăm dreptul de a vedea dovada dreptului de proprietate asupra contului bancar înainte de a transfera fonduri către acesta. Pentru a ne permite să ne respectăm obligațiile legale, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații, cum ar fi documentele de identificare înainte de a putea prelucra solicitarea dvs. de rambursare. În cazul în care nu putem rambursa fonduri în contul indicat de dvs. din motive care nu sunt sub controlul nostru, vă vom anunța imediat. Apoi vă vom solicita să indicați un alt cont sau să furnizați informații suplimentare necesare rambursării fondurilor (executați o plată). 

22. Banii de pe contul meu de card de debit Visa Business sunt protejați precum contul meu bancar?

Contul și cardul asociat sunt produse de monedă electronică și, deși suntem supravegheați de Banca Lituaniei, acesta nu este acoperit de Fondul de asigurare a depozitelor din Republica Lituania. Nu există o altă schemă de compensare care să acopere pierderile solicitate în legătură cu contul și cardul asociat. Cu toate acestea, ne vom asigura că orice fonduri primite de dvs. sunt deținute într-un cont separat, astfel încât, dacă devenim insolvabili, fondurile dvs. vor fi protejate împotriva creanțelor formulate de creditorii noștri.

23. Ce se întâmplă dacă am o plângere/reclamație

Dacă sunteți nemulțumit în vreun fel de cardul și contul sau de modul în care este gestionat, puteți contacta Serviciul Clienți al Distribuitorului. Toate reclamațiile pe care le aveți vor fi tratate rapid și corect.

Vom face toate eforturile posibile pentru a aborda toate punctele de reclamație și vă vom răspunde prin e-mail. Vom răspunde în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea reclamației. În cazul în care nu se poate furniza un răspuns complet în acestă perioadă, vom trimite o informare de amânare, urmând a vă răspunde complet în termen de 35 de zile lucrătoare.

24. Ce se întâmplă dacă îmi schimb detaliile personale?>

Trebuie să anunțați Distribuitorul cât mai curând posibil dacă schimbați numele, adresa, numărul de telefon, numărul mobil sau adresa de e-mail. Distribuitorul va folosi cele mai recente informații de contact pe care le-ați furnizat pentru a vă contacta pentru chestiuni legate de cont. Orice e-mail sau SMS trimis către Dvs. va fi considerat a fi primit de îndată ce este trimis. Distribuitorul nu va fi responsabil dacă informațiile nu ajung la Dvs. deoarece nu ați notificat Distribuitorului o modificare a detaliilor Dvs..

25. Ce se va întâmpla cu informațiile mele personale?

Suntem controlorul datelor Dvs. cu caracter personal pe care le folosim în scopul deschiderii, administrării și gestionării contului Dvs. și furnizarea de servicii de plată. Sunteți de acord să ne permiteți să accesăm, să procesăm și să stocăm orice informație pe care o furnizați Distribuitorului în scopul de a ne permite să vă oferim servicii de plată sau să îndeplinim în alt mod acest Acord. Pentru informații suplimentare despre modul în care vom procesa datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate. Vă puteți retrage consimțământul pentru prelucrarea acestor date închizând contul.

26. Se vor schimba vreodată acești Termeni și condiții?

Putem modifica acești Termeni și Condiții la notificarea dvs. de către Distribuitor prin e-mail sau prin alte mijloace convenite cu cel puțin 2 luni înainte de modificare. Se va considera că acceptați modificările. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, trebuie să notificați Distribuitorul înainte ca modificările să devină valabile. În acest caz, Distribuitorul ne va informa cu privire la dezacordul dvs. cu modificările și vă vom închide imediat contul. Dacă alegeți să vă închideți contul în acest mod, vom autoriza Distribuitorul să vă returneze gratuit toate fondurile rămase din contul dvs.

Cea mai recentă versiune a Termenilor și condițiilor, precum și orice notificări privind modificările viitoare, sunt întotdeauna disponibile pe site-ul web al Distribuitorului. Trebuie să verificați periodic site-ul Distribuitorului și contul Dvs. pentru a vă asigura că primiți în timp util informații despre modificări

27. Când poate fi întreruptă utilizarea cardului de debit și a contului de debit Visa Business?

Din când în când, abilitatea dvs. de a utiliza cardul sau contul dvs. poate fi întreruptă, de ex. când efectuăm întreținerea sistemelor. Dacă se întâmplă acest lucru, este posibil să nu puteți:

  • să vă folosiți cardul pentru a plăti cumpărăturile sau pentru a obține numerar de la bancomate și / sau
  • pentru a obține informații despre fondurile disponibile în contul dvs. și / sau despre tranzacțiile recente.

În plus, ca și în cazul altor carduri de plată, noi și Distribuitorul nostru nu putem garanta că cardul Dvs. va fi acceptat de comerciant sau că toate tranzacțiile Dvs. vor fi confirmate. Acest lucru se poate datora unei erori de sistem, motive care nu pot fi controlate de noi și ale Distribuitorului nostru, cerințe legale sau de reglementare, suspendare, limitare sau închidere a contului dvs. sau refuzul de a-l înlocui în conformitate cu acești Termeni și condiții.

28. Care este responsabilitatea noastră?

Dacă noi și/sau Distribuitorul nostru deducem în mod incorect fonduri din Contul Dvs., noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul vom fi obligați să rambursăm fondurile. Dacă ulterior se determină că suma rambursată a fost de fapt dedusă corect, noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul nostru putem deduce suma din soldul contului Dvs., împreună cu un comision. Dacă nu aveți suficiente fonduri în contul Dvs., trebuie să rambursați imediat suma specificată de Distribuitor la cerere.

Dacă tranzacțiile neautorizate au loc după ce ați notificat Distribuitorului pierderea, furtul, deteriorarea sau utilizarea neautorizată a cardului sau a contului Dvs. și nu ați acționat cu rea-credință și nu ați încălcat acești Termeni și condiții, răspunderea ne revine.

Noi și Distribuitorul nostru nu vom fi răspunzători:

  • în orice caz în care un comerciant refuză să vă accepte cardul;
  • pentru orice întrerupere, întrerupere sau afectare a serviciilor de către noi, Distribuitorul nostru sau orice terță parte pe care noi și Distribuitorul nostru le folosim în îndeplinirea obligațiilor noastre;
  • pentru refuzul de a autoriza o tranzacție;
  • pentru anularea sau suspendarea utilizării cardului sau a contului dvs;
  • pentru orice pierdere rezultată din incapacitatea dumneavoastră de a vă folosi cardul sau de a vă accesa contul din cauza întreruperilor;
  • pentru orice pierdere sau daune directe sau indirecte pe care le puteți suferi, inclusiv pierderea veniturilor, pierderea reputației, bunăvoință, oportunitate sau economii anticipate ca urmare a utilizării totale sau parțiale sau a incapacității dvs. de a vă folosi cardul, aplicația mobilă, site-ul web sau contul, sau utilizarea cardului sau a contului dumneavoastră de către orice terță parte (cu excepția cazului în care legea prevede altfel);
  • pentru calitatea, siguranța, legalitatea sau orice alt aspect al oricăror bunuri sau servicii achiziționate cu cardul dumneavoastră; și
  • orice circumstanțe neobișnuite și neprevăzute în afara controlului nostru și al Distribuitorului nostru, oricum ar putea apărea.

Atunci când furnizează servicii SMS, Distribuitorul nu va fi responsabil pentru mesajele lipsă, întârziate sau nelivrate și nici nu va fi responsabil pentru orice tehnică, computer, internet, telefon, cablu, electronic, software, hardware, transmisie, conexiune, site web, sau alte probleme de acces care pot interfera cu utilizarea serviciilor SMS.

Nimic din acești Termeni și condiții nu funcționează pentru a exclude răspunderea pentru deces sau vătămare corporală din cauza neglijenței sau pentru fraudă sau reprezentare frauduloasă sau pentru orice răspundere legală care nu poate fi exclusă sau modificată prin acord între părți.

29. Când pot fi taxat (cu alte taxe decât cele din secțiunea 33)?

Distribuitorul poate percepe comisioane pentru costurile rezonabile suportate pentru a suspenda utilizarea cardului sau a contului de către dvs. și pentru a recupera orice sume datorate în legătură cu activitatea dvs. atunci când:

  • utilizați cardul sau contul dvs. în mod fraudulos;
  • nu utilizați cardul sau contul dvs. în conformitate cu acești Termeni și condiții; sau
  • ați fost extrem de neglijent, de exemplu prin eșecul păstrării cardului sau codului PIN în siguranță sau prin eșecul de a ne notifica fără întârziere după ce cardul dvs. a fost pierdut, furat sau utilizat de către altcineva sau în cazul în care contul dvs. a fost compromis.

În astfel de circumstanțe, fondurile tranzacției nu vor fi rambursate, iar noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul va avea dreptul de a deduce din contul dvs. costurile rezonabile suportate pentru suspendarea utilizării cardului sau a contului cardului de plată Visa și pentru a recupera orice sume de plătit în legătură cu activitatea dvs.

Dacă nu v-ați folosit cardul sau contul pentru activități ilegale, nu ați fost neglijent și ați respectat acești Termeni și condiții, suma maximă pe care ați putea fi obligat să o plătiți pentru o tranzacție neautorizată rezultată dintr-un card sau date pierdute sau furate înainte de a fi notificat. Distribuitorul este de 50 EUR.

În plus, noi sau, la cererea noastră, Distribuitorul poate percepe taxe suplimentare dacă trebuie să procesăm manual o plată sau să corectăm o eroare cauzată de vina sau inacțiunea dvs.

30. Am voie să dau acces la furnizori terți?

Puteți permite accesul furnizorilor terți („TPP”) (inclusiv furnizorii de servicii de informații despre conturi („AISP”)) și furnizorii de servicii de inițiere a plăților („PISP”) acces la contul dvs. online, fie pentru a efectua plăți, pentru a obține solduri de cont sau pentru a obține informații la tranzacțiile anterioare.

Înainte de a da consimțământul pentru un TPP, ar trebui:

a) să va asigurati că TPP este autorizat și deține permisiunile de reglementare corecte;
b) să verificați ce nivel de acces puteti acorda, cum va fi utilizat contul dvs. și măsura în care datele dvs. vor fi partajate cu terți; și
c) să vă familiarizați-vă cu obligațiile și drepturile dvs. în conformitate cu acordul TPP, în special dreptul dvs. de a retrage consimțământul pentru a vă accesa contul.

Putem refuza să permitem accesului unui TPP la contul dvs. atunci când Distribuitorul este îngrijorat de accesul fraudulos sau neautorizat.

Noi și Distribuitorul nostru nu suntem parte și nu suntem responsabili pentru niciun acord între Dvs. și un TPP. Sub rezerva oricăror drepturi pe care le puteți avea la o rambursare conform acestor Termeni și condiții, noi și Distribuitorul nostru nu suntem responsabili pentru:

  • orice pierdere, ca urmare a utilizării unui TPP și a încheierii unui acord TPP; și
  • orice acțiuni întreprinse de TPP în ceea ce privește suspendarea sau încetarea utilizării serviciului lor sau pentru orice pierderi rezultate.

31. Îmi pot atribui drepturile sau obligațiile în temeiul acestor Termeni & Condiții?

Nu puteți atribui niciunul dintre drepturile sau obligațiile Dvs. conform acești Termeni și Condiții nici unei alte persoane fără acordul prealabil scris al nostru sau al Distribuitorului nostru. Noi și Distribuitorul nostru putem atribui beneficiul și sarcina acestor Termeni și Condiții oricărei alte persoane în orice moment, dându-vă un preaviz de două luni. Dacă facem acest lucru, drepturile dumneavoastră nu vor fi afectate.

32. Legea guvernantă

Acești Termeni și condiții vor fi interpretați în conformitate cu legile Republicii Lituania și sub rezerva jurisdicției exclusive a instanțelor din Republica Lituania.

33. Care sunt tarifele și limitele?

Tarifele și limitele Paysera vor fi întotdeauna disponibile pe website-ul Distribuitorului.

34. Cum sunt protejate fondurile mele?

Vă rugăm să rețineți despre cardul și contul de debit Visa Business că sunt un produs în monedă electronică și, deși suntem supravegheați de Banca Lituaniei, nu sunt acoperite de Fondul de asigurare a depozitelor din Republica Lituania. Ne asigurăm că orice fonduri primite de dvs. sunt deținute într-un cont separat, astfel încât, în cazul puțin probabil în care UAB „Finansinės paslaugos ,, Contis” devine insolvabil, fondurile dvs. vor fi protejate împotriva creanțelor formulate de creditori.