Pdf
Înapoi la conținut

Actualizat: 16.09.2019

Termeni și condiții pentru contul de card de debit Paysera VISA

Acești Termeni & Condiții se aplică contului dvs. de card de debit Paysera VISA și cardului de debit VISA. Vă rugăm să le citiți cu atenție. Puteți descărca în orice moment o copie a acestor Termeni & Condiții din portalul contului dvs. online. Conectați-vă prin intermediul site-ului nostru web..

În acești Termeni & Condiții:

„Distribuitor” înseamnă un terța-parte „Paysera LT”, UAB, codul persoanei juridice 300060819; Licența de Instituție de Monedă Electronică nr. 1, emisă la 27/09/2012; organismul emitent și de supraveghere este Banca Lituaniei www.lb.lt; datele despre „Paysera LT”, UAB sunt colectate și stocate in Registrul entităților juridice din Republica Lituania, ce distribuie contul și cardul dvs. în numele nostru.

„Dumneavoastră” înseamnă titularul contului fiind utilizatorul autorizat al contului de card de debit Paysera VISA și al cardului de debit VISA și al oricărui titular suplimentar.

„Noi”, sau „ai noștri” înseamnă Contis Financial Services Ltd sau Distribuitorul care acționează în numele nostru.
 

Dacă aveți întrebări, puteți contacta Serviciul Clienți prin:

  • Telefon: +4 031 229 5331 (se aplică rate geografice standard);
  • Email: suport@paysera.ro;
  • Online: Conectați-vă la contul Paysera la www.paysera.com și faceți clic pe Messages > Scrie un mesaj;
  • Mobile App: clic pe Supportîn aplicația dvs. Paysera Mobile și trimiteți-ne un mesaj;
  • Post: Paysera LT, UAB, Pilaitės pr. 16, Vilnius, Lithuania.

 

Contul dvs. de card de debit Paysera Visa și cardul de debit Visa sunt emise de Contis Financial Services Limited, Navigation House, Belmont Wharf, Skipton, North Yorkshire, BD23 1RL, care este autorizat de Autoritatea de conduită financiară în conformitate cu reglementările privind monedele electronice din 2011 (număr înregistrat 900025 ) ca emitent de monedele electronice.

Cardul dvs. Paysera este distribuit de „Paysera LT”, UAB, codul persoanei juridice 300060819; Licența de Instituție Emitenta de monedă electronică nr. 1, emisă la 27/09/2012; organismul emitent și de supraveghere este Banca Lituaniei www.lb.lt; date despre „Paysera LT”, UAB sunt colectate și stocate la Registrul entităților juridice din Republica Lituania.

1. Ce este un cont și un card de debit Paysera VISA?

Un cont de card de debit Paysera VISA este un cont de bani electronici din care puteți efectua și primi plăți.

Un card de debit Paysera VISA este un card de debit VISA care poate fi utilizat în toată lumea, oriunde VISA este acceptată. Poate fi folosit online, în magazine, la telefon sau pentru a retrage numerar dintr-un bancomat.

Puteți cheltui bani pe care i-ați alimentat în contul dvs. de card de debit Paysera VISA , așa că înainte de a efectua transferuri sau de a utiliza cardul, trebuie să vă asigurați că există suficiente fonduri în contul cardului de debit Paysera VISA . Banii din contul cardului de debit Paysera VISA nu sunt depozite bancare și nu aduc câștiguri sub forma de dobânzi.

2. Cine poate solicita un cont și un card de debit Paysera VISA?

Trebuie să aveți cel puțin 16 ani și să fiți rezidentEEA pentru a putea să vi se elibereze un cont și un card de debit Paysera VISA. Puteți aplica doar dacă sunteți în prezent client al unui Distribuitor (pentru a deschide contul Paysera și pentru a efectua procedurile de diligență cerute de Distribuitor și pentru a vă confirma identitatea). Trebuie să furnizați o adresă de e-mail și un număr de telefon mobil pentru a deschide un cont, astfel încât să putem comunica cu dvs. Pot exista maximum patru conturi de persoane fizice și 20 de conturi de persoană juridică la fiecare adresă rezidențială.

3. Pot comanda un alt card de debit Paysera VISA în contul meu pentru altcineva?

Puteți solicita un card de debit Paysera VISA suplimentar pentru un deținător de card suplimentar și vi se poate percepe o taxă așa cum este detaliat în tabelul Tarife. Posesorii de carduri suplimentare trebuie să aibă cel puțin 13 ani. Prin solicitarea unui deținător de card suplimentar, sunteți de acord ca noi să le emitem un card și să le autorizăm tranzacțiile în numele dvs. Titularul suplimentar de card acceseaza soldul și limitele din contul cardului de debit Paysera VISA.

Vă veți asigura că deținătorul unei card Paysera suplimentar acționează în conformitate cu acești Termeni și condiții, Acordul General privind Servicii de Plată și alte dispoziții aplicate, și dețineți răspunderea pentru toate acțiunile titularului cardului.

Sunteți de acord să dețineți responsabilitatea pentru toate tranzacțiile efectuate de orice deținător de card suplimentar și că veți fi responsabil pentru utilizarea cardului suplimentar și pentru orice taxe aplicabile pe care titularul suplimentar de card le poate suporta.

4. Cum pot solicita contul de card de debit Paysera VISA?

Puteți aplica printr-un Distribuitor pe site-ul nostru web.. Înainte de a vă putea deschide un cont pentru a vă elibera un card, este posibil să solicităm dovada identității și a adresei dvs. rezidențiale și, de asemenea, va trebui să efectuăm verificări electronice.

Când comandați cardul (cardurile), veți avea o sumă suficientă de fonduri în contul dvs. Paysera pentru a plăti pentru emiterea cardului, livrarea și taxele de întreținere pentru o lună. Dacă suma fondurilor din contul Paysera este insuficientă, nu veți putea comanda cardul (cardurile).

Taxele de emitere și livrare a cardului sunt deduse automat la comandă, iar o taxă lunară de întreținere a cardului se scade la momentul activării cardului.

Cardul se livrează Clientului prin Posta la adresa indicată în termen de maxim 60 (șaizeci) de zile de la comandă. Dacă Clientul nu primește Cardul într-o lună calendaristică, Clientul va informa Instituția despre aceasta.

Dacă se stabilește că Clientul nu a primit Cardul, nu din cauza culpei Clientului, Cardul trimis Clientului este permanent blocat și o nou Card este produsă și trimis Clientului gratuit. Dacă Clientul nu primește și al doilea Card, acesta va putea primi o nou Card la biroul Paysera.

5. Cum să încep?

De îndată ce primiți cardul, trebuie să semnați banda de semnătură pe spate.

Va trebui apoi să vă activați cardul. Puteți face acest lucru conectându-vă la contul dvs. de card de debit Paysera Visa la www.paysera.ro.

De asemenea, trebuie să obțineți codul PIN pentru a autoriza tranzacțiile cu chip & PIN și retragerile de la ATM Puteți obține codul PIN când vă activați cardul prin intermediul contului online.

Prin activarea cardului dvs. sunteți de acord cu acești Termeni și condiții. Toate dispozițiile din Acordul General privind Servicii de Plată pentru persoane fizice sau Companii, Suplimentul “Instrumente de plată” se aplică și dvs. (cu privire la deschiderea contului).

Cardul dvs. trebuie să fie activat în termen de 3 luni de la emiterea acestuia sau va fi anulat automat și contul dvs. poate fi închis.

Dacă ați comandat un card pentru altcineva, este responsabilitatea dvs. să le oferiți informațiile necesare pentru a activa cardul și pentru a prelua codul PIN. Dacă acestia încep să folosească cardul, vom lua acest lucru ca confirmare că le-ați comunicat acești Termeni și condiții și că le-ați acceptat.

În cazul în care plicul este deteriorat sau există suspiciuni că este posibil ca cardul să fi fost extras din plic, nu veți activa cardul primit prin poștă, veți informa Distribuitorul despre aceasta (în 24 de ore) și veți returna plicul cu cardul către Distribuitor.

6. Ce se întâmplă dacă vreau să-mi schimb numărul de identificare personală (PIN)?

Dacă doriți să schimbați codul PIN, puteți face acest lucru la un bancomat de pe teritoriul Marii Britanii care oferă acest serviciu.

Puteți obține un memento de PIN-ul dvs. prin contul dvs. online la www.paysera.ro.

7. Cum adaug fonduri în contul cardului de debit Paysera Visa?

Puteți alimenta contul dvs. de card prin contul dvs. pe www.paysera.ro.

Timpul necesar pentru creditarea fondurilor în contul dvs. va depinde de metoda de alimentare folosită. Nu puteți plăti în contul dvs. printr-un transfer de sold dintr-un card de credit. Puteți plăti doar fonduri până la soldul maxim al contului.

Se poate aplica o taxă pentru fiecare plată în contul dvs., vă rugăm să consultați tabelul Tarife. Anumite limite minime și maxime și cerințe de utilizare se aplică contului și cardului dvs.; aceste limite și cerințe sunt detaliate în tabelul Tarife).

Imediat ce vom primi fondurile pe care le-ați plătit, acestea vor fi pe contul dvs. și vor fi gata de utilizare.

Pot exista ocazii când amânăm fondurile pentru a ajunge la contul dvs. până la trei zile lucrătoare, acest lucru se poate întâmpla atunci când trebuie să confirmăm tranzacția cu banca expeditoare.

În cazul în care s-a efectuat o plată în exces din contul dvs. din greșeală, ne rezervăm dreptul de a debita contul cu suma în exces pentru a corecta tranzacția de plată.

Sunteți responsabil să vă asigurați că există suficiente fonduri în soldul dvs. disponibil pentru a vă autoriza tranzacțiile.

8. Cum funcționează tranzacțiile?

Primul pas va fi să urmați instrucțiunile comerciantului sau ale bancomatului pentru a autoriza o tranzacție.

O tranzacție cu cardul este autorizată atunci când::

  • introduceți codul PIN sau furnizați orice alt cod de securitate;
  • furnizați datele cardului dvs. și / sau orice alte detalii, conform solicitării; sau
  • glisați cardul pe un cititor de carduri.

Ca și alte carduri de plată, nu putem garanta faptul ca un vânzător cu amănuntul sau bancomatul va accepta cardul dvs.

O tranzacție de cont este autorizată de dvs. atunci când accesați contul dvs. online utilizând datele dvs. de securitate personală și trimiteți o cerere de tranzacție. Trebuie să vă asigurați că introduceți detaliile corecte ale contului bancar pentru orice plată solicitată din cont.

În plus, vi se poate cere să introduceți un cod de acces unic sau alte informații de securitate, inclusiv informații biometrice pentru a autoriza o tranzacție sau a face modificări ale contului. Codurile de acces o dată vor fi trimise la numărul de telefon mobil înregistrat în contul dvs.

Imediat ce o tranzacție este autorizată, vom deduce valoarea tranzacției dvs. din soldul disponibil pe contul dvs. Taxele pot fi deduse la momentul autorizării sau la confirmarea tranzacției prin intermediul sistemului Visa. O defalcare completă a fiecărei tranzacții, inclusiv taxele, va fi disponibilă pentru a fi vizualizată pe portalul contului dvs. online.

După ce am primit autorizația pentru o tranzacție, vom transfera fonduri retailerului în termen de 3 zile. O tranzacție va fi primită după cum urmează:

  • pentru tranzacțiile cu carduri de debit Visa, în momentul în care primim instrucțiunile de tranzacție de la comerciant sau comerciantul ATM;

9. Pot anula o tranzacție?

În general, autorizația pentru o tranzacție nu poate fi retrasă de către dvs. Cu toate acestea, este posibil să vă puteți retrage autorizația atunci când ați autorizat o tranzacție care va avea loc la o dată viitoare. Cu toate acestea, atunci când este convenită o dată specifică, nu puteți revoca o comandă de plată după sfârșitul zilei lucrătoare anterioare datei convenite.

Pentru a vă retrage autorizația unei autorități de plată continuă a cardului de debit Visa, trebuie să anunțați vânzătorul înainte de închiderea activității în ziua lucrătoare înainte de ziua în care urma să se desfășoare tranzacția și să ne furnizați o copie a notificării, dacă este solicitat .

Este posibil să vă percepem o taxă de anulare dacă o tranzacție este revocată de dvs. în conformitate cu acest paragraf (consultați tabelul Tarife).

10. Pot plăti diverse lucruri în valute straine?

Cardul dvs. este exprimat în Euro. Dacă efectuați o achiziție sau o retragere de bancomat în orice altă monedă, vom transforma suma în Euro utilizând cursul de schimb stabilit de VISA în ziua în care procesează tranzacția, iar acesta poate diferi de data reală a tranzacției.

Pentru fiecare dintre aceste tranzacții se va aplica o taxă de tranzacție internațională (consultați tabelul Tarife).

Când adăugați fonduri în contul cardului de debit Paysera Visa într-o altă monedă decât Euro, moneda este convertită automat în funcție de cursul valutar al Distribuitorului valabil în acel moment, care este actualizat constant și publicat aici.

Orice modificare a cursului de schimb utilizat pentru convertirea tranzacțiilor străine se va face imediat. Puteți găsi cursul pentru o tranzacție efectuată în altă monedă decât Euro la o dată specifica pe www.visaeurope.com.

11. Există ceva ce nu pot cumpăra cu cardul meu de debit Paysera Visa?

Nu puteți utiliza cardul dvs. în scopuri ilegale. De asemenea, nu poate fi utilizat pentru un număr limitat de tranzacții specificate. Vă rugăm să consultați Acordul General privind Servicii de Plată (articolul 9) și site-ul nostru web pentru detalii.

12. Cum pot verifica contul meu de card de debit Paysera Visa?

Vă puteți verifica contul accesând-l în siguranță prin intermediul site-ului nostru web. Extrasul dvs. va arăta:

  • informații despre beneficiarul fiecărei tranzacții și o referință care vă permite să identificați fiecare tranzacție de plată;
  • valoarea tranzacției indicată în moneda în care tranzacția a fost plătită sau debitată în cont;
  • valoarea taxelor pentru tranzacție;
  • cursul de schimb utilizat în tranzacția de plată (dacă este cazul); și
  • data la care tranzacția este autorizată sau înregistrată în cont.

Aceste informații sunt accesibile în orice moment prin portalul contului dvs. online, sunt disponibile gratuit și pot fi stocate și reproduse după caz.

Extrase pe suport-hârtie sunt disponibile la cerere și sunt supuse unei taxe (consultați tabelulTarife).

13. Care este durata de valabilitate a cardului de debit Paysera Visa?

Cardul dvs. va fi valabil 4 ani. Nu veți putea utiliza cardul dvs. după data de expirare. Prezentul acord se încheie când cardul dvs. este anulat sau expiră și nu este înlocuit.

La expirarea valabilității cardului (cardurilor), vi se va transmite automat un nou card (dacă în termen de 90 de zile înainte de expirarea cardului au fost efectuate operațiuni de plată cu cardul și / sau contul Paysera) ce va fi trimis către adresa indicată de dvs. în sistemul www.paysera.ro.
Dacă nu doriți să primiți un nou card sau carduri noi sau doriți să fie livrate la o altă adresă, trebuie să îl indicați în contul online din sistemul www.paysera.ro cel târziu cu 30 de zile înainte de data de expirare a cardului conform instrucțiunilor furnizate în sistemul www.paysera.ro.

Pentru emiterea și livrarea unui nou card, se aplică taxele standard care sunt deduse automat din conturile Paysera. Nu se produce sau se livrează cardul nou, până când nu se achită toate taxele aferente.

14. Contul și cardul de debit Paysera Visa au limite de cheltuieli?

Puteți cheltui banii care sunt plătiți în contul dvs. Limitele se aplică, de asemenea, retragerilor bancare zilnice, iar alte limite pot fi aplicate cantității cheltuielilor și numărului de tranzacții pe care le puteți efectua. Consultați tabelul Tarife și portalul contului dvs. online pentru detalii suplimentare.

Dacă, din orice motiv, tranzacția este finalizată atunci când nu există fonduri suficiente în contul dvs., va trebui să ne rambursați deficiența, dacă nu se datorează unei erori a vânzătorului cu care ați efectuat tranzacția.

Este posibil să colectăm acest debit de pe orice card pe care îl aveți in sistemul nostru sau din orice fonduri pe care le plătiți ulterior în contul dvs. Este posibil să vă suspendăm cardurile până la restabilirea soldului negativ.

15. Ce se întâmplă dacă am fost supraîncărcat sau taxat pentru tranzacții pe care nu le-am efectuat?

Dacă contestați o tranzacție care a fost procesată pe cardul dvs., trebuie să contactați mai întâi comerciantul, deoarece acest lucru poate duce la cea mai rapidă soluționare. Dacă litigiul nu poate fi rezolvat cu comerciantul sau dacă contestați orice altă tranzacție de cont, trebuie să ne contactați fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în termen de 13 luni, la aflarea oricărei tranzacții de plată neautorizate sau executate incorect.

În cazul în care ne-ați informat că o plată executată nu a fost autorizată de dvs. în conformitate cu acești Termeni și condiții și ați efectuat toate măsurile rezonabile pentru a păstra informațiile de securitate personalizate în siguranță, pentru a vă păstra cardul în siguranță, pentru a nu dezvălui PIN-ul sau informațiile de securitate către nimeni, și nu a-ti acționat fraudulos, vom efectua:
a) restituirea sumei plății neautorizate către tine; și
b) restabilirea contul de plată debitat la statul în care ar fi fost în cazul în care plata neautorizată nu ar fi avut loc.

Dincolo de aceasta, nu vom mai avea nicio răspundere față de dvs. În cazul în care detaliile beneficiarului furnizate de dvs. sunt incorecte, nu suntem responsabili pentru neexecutarea sau executarea defectuoasă a tranzacției de plată, dar vom depune eforturi rezonabile pentru a recupera fondurile implicate în tranzacția de plată și pentru a vă anunța rezultatul.

Puteți avea dreptul să solicitați o rambursare în legătură cu tranzacțiile în care:

  • tranzacția nu a fost autorizată conform acestor Termeni și Condiții
  • suntem responsabili pentru o tranzacție pe care nu reușim să o executăm sau am executat-o incorect.

 

În aceste condiții, vă vom restitui suma operațiunii de plată neexecutată sau defectuoasă și vom restabili contul de plată debitat la starea în care ar fi avut loc operațiunea de plată defectă. Vă vom rambursa, de asemenea:
a) orice taxe directe pentru care sunteți responsabil; și
b) orice dobândă pe care trebuie să o plătiți, ca urmare a neexecutării sau executării defectuoase a tranzacției de plată.

16. Chestiuni legate de securitate?

Trebuie să păstrați în siguranță cardul și datele dvs. de securitate și să nu lăsați pe nimeni altcineva să le cunoască sau să le utilizeze. Trebuie să păstrați secretul informațiilor de securitate în orice moment; nu dezvăluiți niciodată PIN-ul sau informațiile de securitate nimănui și nu stocați detaliile PIN-ului dvs. în card. Informațiile de securitate includ detaliile de conectare și parola utilizate pentru a accesa contul dvs. sau orice alt site web în care sunt stocate detaliile cardului sau ale contului. Vă recomandăm, de asemenea, să verificați în mod regulat soldul contului dvs. prin conectarea la contul dvs. pe site-ul web sau prin contactarea serviciilor pentru clienți.

17. Ce se întâmplă dacă cardul meu de debit Paysera Visa este pierdut sau furat sau dacă detaliile contului meu sunt compromise?

Dacă vă pierdeți cardul sau acesta este furat, sau suspectați că altcineva a aflat codul PIN sau informațiile de securitate sau a accesat contul dvs. fără permisiunea dvs., trebuie să ne spuneți fără întârziere, apelându-ne sau conectându-ne pe contul dvs. prin intermediul site-ului web și înștiințându-ne.

Cardul dvs. va fi anulat imediat și este posibil ca contul dvs. să fie blocat. Rulăm o linie dedicată pentru carduri pierdute sau furate; numărul este +370 5 207 1558 și apelurile sunt taxate la tariful geografic standard.

Dacă, după raportarea unui card pierdut, găsiți ulterior cardul nu trebuie să îl utilizați. Tăiați-l pe jumătate peste sectiunea de semnătura, bandă magnetică și cip.

Dacă ne cereți să facem acest lucru și cu condiția să furnizați informații și asistența pe care le solicităm de la dvs., vom investiga orice tranzacție contestată sau folosirea greșită a cardului sau a contului dvs.

Dacă investigațiile arată că orice tranzacție în litigiu a fost autorizată de dvs. sau ați acționat în mod fraudulos sau cu o neglijență gravă (de exemplu, dacă nu ați păstrat cardul, informațiile de securitate sau codul PIN sau dacă nu ne-ați notificat fără întârziere în a lua cunoștință de pierderea, furtul, deturnarea sau utilizarea neautorizată a cardului sau a contului), atunci nu vom restitui suma tranzacției și veți fi pe deplin responsabil pentru toate pierderile generate din cauza utilizării neautorizate a cardului sau a contului.

Dacă investigațiile arată că nu ați acționat în mod fraudulos sau cu neglijență gravă, pierderea sau răspunderea dvs. maximă față de noi pentru orice tranzacție neautorizată va fi limitată la 50 de euro și vom procesa o rambursare cât mai curând posibil, și în orice caz cel târziu sfârșitul zilei lucrătoare următoare zilei următoare primim notificarea dvs.

18. Se va bloca vreodată o tranzacție fără să fiu întrebat?

Putem refuza să plătim o tranzacție:

  • dacă ne preocupă securitatea cardului sau a contului dvs. sau suspectăm că cardul sau contul dvs. este utilizat în mod neautorizat sau fraudulos;
  • dacă nu se plătesc fonduri suficiente în contul dvs. în momentul efectuării unei tranzacții pentru a acoperi valoarea tranzacției și orice taxe aplicabile;
  • dacă există sold negativ în contul dvs.;
  • dacă avem motive întemeiate să credem că nu utilizați cardul sau contul în conformitate cu acești Termeni și condiții;
  • dacă credem că o tranzacție este potențial suspectă sau ilegală (de exemplu, dacă credem că o tranzacție se face în mod fraudulos); sau
  • din cauza unor erori, eșecuri (mecanice sau de altă natură) sau refuzul de a prelucra o tranzacție de către comercianți, procesatori de plăți sau scheme de plată precum Visa, SEPA, BACS, CHAPS sau altele.

 

Dacă refuzăm o tranzacție, vă vom spune de ce imediat, dacă putem, dacă nu ar fi ilegal să facem acest lucru. Puteți corecta orice informații pe care le deținem și care ne-au determinat să refuzăm o tranzacție contactând Serviciile Clienților.

De asemenea, cardul poate fi blocat permanent și anulat dacă utilizați PIN 3 (de trei) ori greșit în timp ce utilizați bancomat și punct de vânzare.

Putem suspenda temporar utilizarea cardului din motive importante (lucrări de întreținere sau dezvoltare, schimbarea software-ului etc.).

19. Îmi pot anula contul și cardul de card de debit Paysera Visa?

Aveți un drept legal să vă anulați contul și cardul până la 14 zile de la data deschiderii contului dvs., fără a suporta nicio penalizare și vom restitui taxe de emitere a cardului. Este posibil să vă percepem o taxă de anulare a cardului dacă am suportat deja costuri, comandând un card pe numele dvs. De asemenea, vă puteți anula cardul oricând după perioada de 14 zile contactând Serviciile Clienți. De asemenea, ar trebui să tăiați cardul anulat la jumătate prin caseta de semnătură, banda magnetică și cipul.

Toate taxele și taxele vor fi repartizate până la momentul încetării contractului, iar toate taxele și taxele plătite în avans vor fi rambursate proporțional. Nu veți avea dreptul la o rambursare a banilor pe care i-ați cheltuit deja pentru tranzacții autorizate sau în curs de plată sau la orice taxe pentru utilizarea cardului sau a contului înainte ca cardul sau contul să fie anulat sau expiră.

20. Poate fi anulat contul meu de card de debit Paysera Visa?

Vă putem anula contul și acest acord oferindu-vă o notificare de cel puțin două luni. Motivele pentru anulare pot include:

  • dacă acest acord sau cardul dvs. expiră;
  • dacă încalci o parte importantă a acestui acord sau încalci în mod repetat acordul și nu reușești să rezolvi problema în timp util;
  • dacă acționați într-un mod amenințător sau abuziv pentru personalul nostru sau pentru oricare dintre reprezentanții noștri; sau
  • if you fail to pay fees or charges that you have incurred or fail to pay back any negative balance on your card.

De asemenea, vă putem anula cardul sau vă putem bloca contul imediat dacă:

  • suspectați utilizarea neautorizată sau frauduloasă a cardului sau a contului dvs.;
  • aveți orice alte probleme de securitate;
  • rebuie să facă acest lucru pentru a respecta legea.
  • dacă nu plătiți taxe sau taxe pe care le-ați suportat sau nu plătiți niciun sold negativ pe card;
  • există alte motive pentru astfel de acțiuni în conformitate cu legislația sau contractul general de servicii de plată.

 

De asemenea, putem refuza accesul la cardul și / sau contul dvs. în cazul în care considerăm că este în pericol de spălare de bani sau finanțare a terorismului, fraudă sau altă activitate infracțională. În cazul în care trebuie să luăm aceste acțiuni și, dacă este posibil, vom oferi motive pentru a face acest lucru, cu excepția cazului în care este restricționat prin lege.

În aceste condiții, trebuie să ne spuneți ce doriți să facem cu orice fonduri neutilizate. Trebuie să faceți acest lucru în termen de 3 luni de la data în care vă spunem că contul dvs. este anulat.

21. Pot primi bani înapoi odată ce i-am pus?

Puteți șterge soldul contului dvs. prin efectuarea de cheltuieli ș retrageri la bancomate sau prin transferul acestuia prin contul dvs. Consultați tabelul Tarife pentru a afla taxele care se aplică.

Alternativ, puteți solicita rambursarea fondurilor din contul dvs. contactând Serviciile Clienți și confirmând că cardul dvs. a fost distrus prin tăierea acestuia. Vă vom transfera fondurile înapoi la dvs. fără costuri, cu excepția cazului în care:

  • solicitați răscumpărare înainte de rezilierea sau expirarea acestui acord;
  • anulați acest acord înainte de orice încheiere sau dată de expirare convenite; sau
  • solicitați răscumpărarea la mai mult de un an de la data încetării sau expirării acestui acord.
Dacă una dintre aceste situații se aplică, atunci vom percepe taxe suplimentare.

 

În toate celelalte cazuri, nu se aplică nicio taxă suplimentară pentru răscumpărarea electronică. În caz de răscumpărare a banilor electronici, plătiți periodic comisioane pentru un transfer de bani sau retragere, care depinde de metoda de transfer / retragere electronică de bani aleasă de dumneavoastră.

Se aplică taxe standard ale Paysera pentru transferul / retragerea banilor.

Toate fondurile vor fi returnate într-un cont bancar la alegere. Ne rezervăm dreptul de a vedea dovada dreptului de proprietate asupra contului bancar înainte de a transfera fonduri către acesta. Pentru a ne permite să ne respectăm obligațiile legale, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații, cum ar fi documentele de identificare înainte de a putea prelucra solicitarea dvs. de rambursare. În cazul în care nu putem rambursa fonduri în contul indicat de dvs. din motive care nu sunt sub controlul nostru, vă vom anunța imediat. Apoi vă vom solicita să indicați un alt cont sau să furnizați informații suplimentare necesare rambursării fondurilor (executați o plată).

Vă rugăm să consultați și secțiunea 29 de mai jos pentru circumstanțele în care nu vă oferim ramburs.

22. Banii de pe contul meu de card de debit Paysera Visa sunt protejați precum contul meu bancar?

Contul și cardul asociat sunt elemente aferente Bani Electronici și, deși este un produs reglementat de Autoritatea de conduită financiară, acesta nu este acoperit de schema de compensare a serviciilor financiare. Nu există nicio altă schemă de compensare pentru acoperirea pierderilor reclamate în legătură cu contul și cardul asociat. Cu toate acestea, ne vom asigura că orice fonduri primite de dvs. sunt deținute într-un cont segregat, astfel încât, în cazul în care devenim insolvenți, fondurile dvs. vor fi protejate împotriva creanțelor formulate de creditorii noștri.

23. Ce se întâmplă dacă am o plângere?

Dacă sunteți nemulțumit în vreun fel de cardul și contul sau de modul în care este gestionat, puteți contacta Serviciile Clienți, astfel încât să putem investiga circumstanțele pentru dvs. Toate reclamațiile pe care le aveți vor fi tratate rapid și corect.

Vom depune toate eforturile posibile pentru a soluționa toate punctele de reclamație prin e-mail. Vom răspunde în termen de 15 zile lucrătoare după primirea reclamației. Dacă nu se poate furniza un răspuns complet în aceste perioade de timp, vom trimite un răspuns de deținere cu un răspuns complet pentru a urma în 35 de zile lucrătoare.

Dacă nu reușim să rezolvăm reclamația dvs., vă rugăm să contactați: - privind serviciile furnizate de emitentul cardului (Contis Financial Services Limited): Serviciul Ombudsmanului Financiar de la Exchange Tower, Londra, E14 9SR. Telefon: +44 (0) 800 023 4 567 de la telefon fix, +44 (0) 300 123 9 123 de la telefoanele mobile sau +44 (0) 20 7964 0500 pentru apeluri din afara Regatului Unit și e-mail: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk.

24. Ce se întâmplă dacă îmi schimb detaliile?

Trebuie să ne anunțați cât mai curând posibil dacă schimbați numele, adresa, numărul de telefon, numărul mobil sau adresa de e-mail. Dacă vă contactăm în legătură cu contul dvs., vom folosi cele mai recente date de contact pe care ni le-ați furnizat. Orice mesaj de e-mail sau SMS trimis către dumneavoastră va fi tratat ca fiind primit imediat după ce este trimis de noi. Nu vă vom răspunde în cazul în care datele dvs. de contact s-au schimbat și nu ne-ați anuntat.

25. Ce se va întâmpla cu informațiile mele personale?

Suntem controlorul datelor dvs. personale pe care le vom folosi pentru a vă deschide, administra și gestiona contul. Prin prezenta, consimțim să ne accesăm, prelucrăm și păstrăm orice informații pe care ni le furnizați, în scopul furnizării serviciilor dvs. de plată. Pentru informații suplimentare despre cum vom folosi datele dvs. personale, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

26. Se vor schimba vreodată acești Termeni și condiții?

Putem schimba acești Termeni și condiții, notificându-vă prin e-mail sau prin alte mijloace convenite cu cel puțin 60 de zile înainte de a se produce modificarea.

Vom presupune că sunteți de acord cu schimbarea. Dacă nu sunteți de acord cu modificarea, trebuie să ne spuneți înainte de a se produce schimbarea și vă vom anula contul imediat. Dacă vă anulați contul în acest mod, vă vom returna orice sold din cont.

O versiune actualizată a Termenilor și condițiilor contului, precum și orice notificări privind modificările viitoare vor fi întotdeauna disponibile pe site-ul nostru web. Ar trebui să verificați în mod regulat site-ul nostru și portalul contului dvs. online pentru astfel de notificări și modificări.

27. Când poate fi întreruptă utilizarea cardului de debit și a contului de debit Paysera Visa?

Din când în când, abilitatea dvs. de a utiliza cardul sau contul dvs. poate fi întreruptă, de ex. când efectuăm întreținerea sistemelor. Dacă se întâmplă acest lucru, este posibil să nu puteți:
a) să vă folosiți cardul pentru a plăti cumpărăturile sau pentru a obține numerar de la bancomate și / sau
b) pentru a obține informații despre fondurile disponibile în contul dvs. și / sau despre tranzacțiile recente.

În plus, la fel ca și alte carduri de plată, nu putem garanta că un comerciant va accepta cardul dvs. sau că vom autoriza în mod necesar orice tranzacție particulară. Aceasta poate fi din cauza unei probleme de sistem, ceva în afara controlului nostru rezonabil, pentru a respecta cerințele legale și de reglementare sau pentru că v-am suspendat, restricționat sau anulat contul sau am refuzat să îl înlocuim în conformitate cu acești Termeni & Condiții.

28. Care este responsabilitatea noastră?

Dacă deducem în mod eronat fonduri din contul dvs., le vom rambursa. Dacă ulterior stabilim că suma restituită a fost de fapt dedusă corect, o putem deduce din soldul dvs. disponibil și vă putem percepe o taxă. Dacă nu aveți soldul disponibil suficient, trebuie să ne restituiți suma imediat la cerere.

Dacă tranzacțiile neautorizate apar după ce ne-ați notificat pierderea, furtul, compromisul sau utilizarea neautorizată a cardului sau a contului dvs. și nu ați acționat fraudulos sau încălcând acești Termeni și condiții, atunci vom fi responsabili.

Nu vom fi responsabili:

  • daca un comerciant refuză să vă accepte cardul;
  • pentru orice întrerupere, întrerupere sau depreciere a serviciului nostru sau a oricăror servicii terțe pe care ne bazăm pentru îndeplinirea obligațiilor noastre de mai jos;
  • pentru refuzul autorizării unei tranzacții;
  • pentru anularea sau suspendarea utilizării cardului sau a contului;
  • pentru orice pierdere cauzată de incapacitatea ta de a-ți folosi cardul sau de a-ți accesa contul din cauza întreruperilor;
  • pentru orice pierdere sau deteriorare directă sau indirectă pe care o puteți suferi, inclusiv pierderea veniturilor, pierderea reputației, bunăvoință, oportunități sau economii anticipate ca urmare a utilizării totale sau parțiale sau a incapacității de a vă folosi cardul, aplicația mobilă, site-ul sau contul sau utilizarea cardului sau a contului dvs. de către orice terță parte (cu excepția cazului în care legea prevede altfel);
  • pentru calitatea, siguranța, legalitatea sau orice alt aspect al mărfurilor sau serviciilor achiziționate cu cardul dvs.; și
  • orice circumstanțe anormale și imprevizibile dincolo de controlul nostru, cu toate acestea au fost cauzate.

Nimic din acești Termeni și condiții nu funcționează pentru a exclude răspunderea pentru deces sau vătămare corporală din cauza neglijenței sau pentru fraudă sau reprezentare frauduloasă sau pentru orice răspundere legală care nu poate fi exclusă sau modificată prin acord între părți.

29. Când pot fi taxat (cu excepția taxelor de pe site)?

Vă putem percepe orice costuri rezonabile pe care le suportăm pentru a lua măsuri pentru a vă opri folosirea cardului sau a contului dvs. și pentru a recupera sumele datorate ca urmare a activităților dvs. dacă:

  • utilizați în mod fraudulos cardul sau contul dvs.;
  • nu folosiți cardul sau contul în conformitate cu acești Termeni și condiții; sau
  • au avut o neglijență considerabilă, de exemplu prin faptul că nu ați păstrat cardul sau PIN-ul în siguranță sau nu ne-a notificat fără întârziere după ce cardul dvs. este pierdut, furat sau utilizat de altcineva sau unde contul dvs. a fost compromis.

În aceste condiții, nu vom rambursa tranzacțiile și ne rezervăm dreptul de a vă percepe costurile rezonabile pe care le suportăm pentru a lua măsuri pentru a vă opri utilizarea contului și pentru a recupera sumele datorate în urma activităților dvs.

Dacă nu ați actionat in mod fraudulos sau neglijenta grava și ați utilizat cardul și contul dvs. în conformitate cu acești Termeni și condiții, răspunderea dvs. maximă pentru orice tranzacție neautorizată rezultând din utilizarea unui card pierdut sau furat sau detalii înainte de a ne informa, este de 50 euro.

De asemenea, vă putem percepe o taxă suplimentară dacă trebuie să intervenim manual pentru a finaliza o plată sau pentru a rectifica o eroare pe contul cauzată de o eroare sau o omisiune din partea dvs..

30. Am voie să dau acces la furnizori terți?

Puteți permite accesul furnizorilor terți („TPP”) (inclusiv furnizorii de servicii de informații despre conturi („AISP”)) și furnizorii de servicii de inițiere a plăților („PISP”) acces la contul dvs. online, fie pentru a efectua plăți, pentru a obține solduri de cont sau pentru a obține informații la tranzacțiile anterioare.

Înainte de a da acordul unui TPP, ar trebui să:
a) va asigurati că TPP este autorizat și deține permisiunile de reglementare corecte;
b) verificați ce nivel de acces puteti acorda, cum va fi utilizat contul dvs. și măsura în care datele dvs. vor fi partajate cu terți; și
c) familiarizați-vă cu obligațiile și drepturile dvs. în conformitate cu acordul TPP, în special dreptul dvs. de a retrage consimțământul pentru a vă accesa contul.

Nu suntem parte sau nu suntem responsabili pentru niciun acord între dvs. și un TPP.

Sub rezerva oricăror drepturi de rambursare pe care le puteți avea în conformitate cu acești Termeni și condiții, nu vom avea nicio răspundere pentru:
a) orice pierdere, ca urmare a utilizării unui TPP și a încheierii unui acord TPP; și
b) orice acțiuni întreprinse de TPP în ceea ce privește suspendarea sau încetarea utilizării serviciului lor sau pentru orice pierderi rezultate.

31. Îmi pot atribui drepturile sau obligațiile în temeiul acestor Termeni & Condiții?

Nu puteți transfera sau atribui niciun fel de drepturi sau obligații pe care le-ați putea avea în conformitate cu acești Termeni & Condiții către nicio altă persoană fără acordul nostru scris anterior. Putem atribui beneficiile și obligatiile acestor Termeni și Condiții oricărei alte persoane, în orice moment, cu o notificare de două luni înainte. Dacă facem acest lucru, drepturile dvs. nu vor fi afectate.

32. Legea guvernantă

Toate comunicările cu dvs. și emitentul cardului Contis Financial Services Ltd vor fi în limba engleză.

În ceea ce privește serviciile furnizate de emitentul cardului (Contis Financial Services Limited), legislația engleză și competența exclusivă a instanțelor engleze sunt aplicabile.

În ceea ce privește serviciile furnizate de jurisdicția Distribuitorului prevăzută în Acordul general privind serviciile de plată este aplicabilă.

33. Care sunt taxele și limitele?

Veți plăti taxe pentru întreținerea cardului, operațiunile de plată și alte operațiuni stabilite de noi pentru emiterea cardului. Verificați taxele în tabelul Tarife.

Confirmi faptul că ai luat la cunoștință taxele serviciilor de carduri.

Confirmând prezentii Termeni și condiții, dați un acord ireversibil pentru a deduce automat taxele din conturile dvs. accesibile prin intermediul sistemului www.paysera.ro system.

Cardul dvs. de debit Visa Paysera Visa și contul dvs. sunt emise de Contis Financial Services Ltd, care este autorizat de Autoritatea de conduită financiară să emită bani electronici (Numărul de referință al firmei: 900025) și este membru al Visa. Sediul central este Navigation House, Belmont Wharf, Skipton, North Yorkshire, United Kingdom BD23 1RL.

Vă rugăm să rețineți urmatoarele: cardul de debit Paysera Visa Cardul și contul Visa sunt produse de moneda electronica și, deși este un produs reglementat de Autoritatea de conduită financiară, acesta nu este acoperit de schema de compensare a serviciilor financiare. Ne asigurăm că orice fonduri primite de dvs. sunt deținute într-un cont protejat, astfel încât, în situația improbabilă, Contis Financial Services Ltd devine insolvabilă, fondurile dvs. vor fi protejate împotriva creanțelor formulate de creditori.