Fereastra de plată Paysera Checkout

O fereastră de plată pentru cumpărătorii magazinelor online care colectează plăți online prin Paysera Checkout este deja bine cunoscută clienților din zona țărilor Baltice. Este îmbunătățită constant pentru a reduce numărul de pași necesari efectuării plăților și pentru a le face și mai simple.

#

Ce este un proces de plată standard prin Paysera Checkout?

Numărul de pași de cumpărare poate varia în funcție de banca cumpărătorului. Exemplul arată o plată prin banca SEB Bank.

#

Selectarea băncii

#
#

Conectați-vă la bancă și consimțiți drepturile de acces

#
#

Confirmarea plății și redirecționarea automată înapoi la magazinul online

#

Nou! Plata fără redirecționare către bancă 

Cumpărătorul, pentru a efectua cât mai puțini pași de plată pentru a cumpăra bunuri, poate confirma o plată fără a părăsi fereastra de plată Paysera - fără a fi redirecționat către pagina băncii. Această funcționalitate este disponibilă în momentul în care cumpărătorul selectează băncile Swedbank și SEB (colectarea plăților prin PIS). 

Pentru a utiliza această nouă caracteristică, selectați această funcționalitate în setările proiectului de procesare a plăților. În caz contrar, clienții   Dvs. vor vedea procesul de plată standard de mai sus cu redirecționare către bancă. 

Avantaj: clientul nu este redirecționat către Internet Banking-ul său bancar și toți pașii de confirmare a plății sunt efectuați în fereastra de plată Paysera. 

La efectuarea unei plăți prin SEB în Lituania, Letonia și Estonia

#

Conectare

#
#

Confirmarea plății

(dacă clientul are un singur cont)

#

Când efectuați o plată prin Swedbank în Lituania

#

Conectare

#
#

Consimţământ

#
#

Confirmarea plății

#

Cum se scurtează procesul de plată? 

Refuzul consimțământului suplimentar 

Pentru a reduce procesul de plată, poate fi omis un pas de confirmare suplimentar. După ce a făcut acest lucru, cumpărătorul va fi redirecționat către fereastra de plată, adică cumpărătorul nu va trebui să confirme separat consimțământul pentru procesarea informațiilor plătitorului. 

Cum se procedează? Pentru a utiliza această funcție, pluginul Paysera sau integrarea API trebuie să fie actualizate și Centrul de servicii clienți Paysera trebuie să fie informat pentru a activa această funcționalitate. 

#

Plata cu confirmare (vechiul model) 

#

Plata cu confirmare (noul model)

#

Verificarea mai rapidă a unui număr de identificare național

Disponibil atunci când clienții selectează plata prin bănci Swedbank și SEB.

Această funcție este cea mai relevantă pentru acele magazine online în care cumpărăturile necesită verificarea unui număr de identificare național. Prin utilizarea noului parametru în partea tehnică a site-ului dvs. web, verificarea unui număr de identificare național va fi mai rapidă și mai precisă. Clientul nu va mai trebui să introducă numărul său de identificare național, acesta va fi furnizat automat de vânzător și sistemul îl va verifica. 

Ce schimbări ar aduce funcția actualizată? 

Dacă un număr de identificare național este transferat într-un link de plată, în unele cazuri, verificarea s-ar face deja în etapa de plată și:
(a) în cazul unei nepotriviri a numărului de identificare național, sistemul va notifica despre o astfel de nepotrivire și clientul nu ar putea continua plata;;
(b)în cazul unei potriviri a numărului de identificare național, clientul va fi redirecționat pentru confirmarea ulterioară a plății. Un mesaj callback trimis cu privire la plata finalizată va include noul parametru care informează despre o potrivire a codului de plată.

Avantaj: 

Până în prezent, sistemul ar permite continuarea plății chiar dacă numărul național de identificare nu se potrivea, iar ulterior, vânzătorul ar trebui să returneze banii. Aceste modificări vor permite evitarea acestui lucru, deoarece vânzătorul va ști în avans despre o nepotrivire a numărului de identificare național și plata nu va fi efectuată.

#

În curând! Colectare de plăți chiar și mai convenabilă 

Plăți recurente

În curând va fi posibil să efectuați plăți PIS recurente atunci când o anumită sumă va fi debitată din contul bancar al cumpărătorului la anumite intervale de timp. Debitarea contului bancar este mai ieftină decât plățile recurente cu cardul, care este, de asemenea, disponibilă în sistemul nostru. 

Acest serviciu va fi util în special pentru vânzătorii de abonamente diferite - vânzarea de abonamente la publicații, săli de sport, cursuri private sau de grup - care sunt adesea plătite la anumite intervale.  
Serviciul va fi disponibil utilizatorilor SEB și Swedbank din Lituania, Letonia și Estonia.

#

Selectarea contului din partea băncii

În curând, clienții nu vor mai fi redirecționați înapoi la pagina Paysera pentru selectarea contului din care să efectueze o plată - totul se va face din partea băncii. Acest lucru va facilita procesul de plată și va îmbunătăți satisfacția cumpărătorului. Acest serviciu va fi disponibil pentru utilizatorii SEB și Swedbank din Lituania, Letonia și Estonia și pentru utilizatorii Šiaulių Bankas și Medicinos Bankas din Lituania.

#