Toate categoriile

Cum să folosiți 02.02.2022 și zile similare pentru a vă crește vânzările?

#
Oamenii iubesc zilele speciale. Vineri 13, a 11-a zi a lunii a 11-a și așa mai departe. În curând vom marca 02.02.2022 și 22.02.2022, care arată destul de magic și pot fi folosite în mod creativ pentru a vă stimula afacerea de comerț online.

Ce este Groundhog Day?

În America, pe 2 Februarie (02.02) este sărbătorită Ziua Marmotei. Se crede că în această zi o marmotă se trezește din hibernare și prezice când se va termina iarna. Multe companii din SUA folosesc această sărbătoare pentru a anunța vânzări și reduceri de Ziua Marmotei, cu sloganuri precum: „Marmota prezice o vânzare de 25% pentru toate produsele electronice” și așa mai departe.

Expresia este, de asemenea, folosită pentru a descrie o situație în care exact același lucru se întâmplă mereu, la fel ca în celebrul film Groundhog Day lansat în 1993..

#

Șansă mare pentru vânzări 2 pentru 1

Date precum 02.02.2022 și 22.02 sunt perfecte pentru vânzări 2 pentru 1 sau reduceri similare la cumpărarea a 2 articole împreună. Acest lucru ar trebui să fie și mai relevant acum, când Ziua Îndrăgostiților sau Dragobetele sunt foarte aproape.

Februarie este, de asemenea, un moment bun pentru a vă revizui mărfurile de iarnă și pentru a lichida stocurile care nu se vând înainte de a începe sezonul de primăvară și vară..

Reduceri la următoarea achiziție

Dacă produsul dvs. este prea scump pentru a aplica oferta "2 pentru 1", luați în considerare acordarea codurilor de reducere pentru următoarea cumpărătură. Puneți o limită de timp pentru codul de reducere pentru a vă încuraja clienții să revină sau pentru a-i încuraja să-l distribuie prietenilor lor.

Ce alte zile nu trebuie ratate? 

Sunt mai multe zile ca acestea care nu trebuie ratate pentru nicio afacere de comerț online, indiferent de mărime. Ziua Îndrăgostiților în februarie, Ziua Femeii în martie, Paștele în aprilie și așa mai departe. Și, deși vara devine în mod normal puțin mai liniștită - vânzările cresc din nou în toamnă, odată ce toată lumea începe să-și facă pregătirile pentru începerea școlii, Black Friday sales start, iar cumpărăturile de Crăciun încheie anul.

Cum să începi procesarea de plăți online? 

Nou pe piață? Sau poate vindeți online de ani de zile, dar încă mai cautați cai de a îmbunătății rata de conversie? Verifică Paysera. Este un procesator de plăți extrem de popular și testat în timp, care întrunește aproape toate criteriile – oferind o varietate de metode de plată, este ușor de integrat și peste 13.000 de companii online din țările baltice și nu numai au încredere în Paysera. Înregistrează-te gratuit >