Toate categoriile

7 modalități de a reduce rata abandonului coșului de cumpărături în magazinul dvs. online 

#
Unul dintre cei mai importanți indicatori de performanță pentru orice comerciant online este rata scăzută de abandonare a coșului de cumpărături. Lipsa opțiunilor de plată adecvate sau metodele de livrare incomode sunt unele dintre principalele motive pentru care clienții se răzgândesc în ultimul moment și își abandonează coșurile de cumpărături. Vestea bună este că acestea sunt domeniile care pot fi ușor gestionate și îmbunătățite chiar de comercianți. În această postare pe blog, vom explora câteva modalități practice de a reduce rata de abandonare a coșului de cumpărături online 

Rata medie de abandonare a coșului de cumpărături 

În medie, 2 din 3 clienți nu finalizează achiziția după ce au adăugat articole în coșul de cumpărături. Mulți comercianți dau totul pentru a lupta împotriva acestei cifre care este departe de a fi „normală”. Cu toate acestea, rata medie de abandon de 70% este destul de obișnuită pentru majoritatea magazinelor online. 

Ratele de abandonare a coșului de cumpărături la cumpărături pe dispozitive mobile sunt chiar mai mari și pot ajunge chiar la 85%. 

Motive pentru abandonarea coșului de cumpărături și soluții fezabile

Există multe motive diferite pentru care coșurile de cumpărături sunt abandonate și aceste motive pot varia în funcție de tipurile de magazine și produse, clienți, țară, designul site-ului web, etc. Așadar, să aruncăm o privire asupra cauzelor și a unor soluții posibile împotriva cărora nici experții nu ar putea argumenta. 

1. Optiuni de plată 

Unul dintre cele mai frecvente și nefericite motive pentru care coșurile de cumpărături sunt abandonate este că comercianții nu oferă clienților metodele de plată preferate. 
Atunci când prețul pare rezonabil și magazinul pare de încredere, dar comerciantul oferă doar câteva metode de plată și nici măcar cea pe care clientului să îi fie la îndemână în acel moment - ar trebui să fie foarte alarmant. 

Pentru a rezolva această problemă , cei mai mulți comercianți online din Lituania și statele baltice folosesc serviciul gateway de plată Paysera Checkout , un instrument online de procesare a plăților, care permite magazinelor online să accepte plăți de la toate băncile din Lituania și de la zeci de bănci din străinătate. 

#

2. Înregistrarea cumpărătorului 

Un alt motiv comun pentru a căuta o alternativă pentru cumpărături ar putea fi înregistrarea obligatorie a cumpărătorului. Solicitarea către clientul dvs., care ar putea fi grăbit, să creeze un cont pentru a putea face următoarea achiziție mai rapidă, dar este posibil ca aceștia să nu se mai întoarcă dacă trebuie să completeze toate informațiile solicitate, să își verifice datele de contact, etc. 

Încercați să faceți procesul de plată cât mai ușor și mai simplu posibil. De exemplu, utilizați datele de conectare Facebook sau Google, astfel încât clienții să se poată înregistra mai repede. Sau poate cereți doar detaliile lor principale și completați integrarea după terminarea achiziției? 

3. Lipsa opțiunilor de livrare accesibile

Ați terminat de navigat și ați adăugat articole în coșul dvs. doar pentru a vă da seama că opțiunile de livrare disponibile sunt scumpe sau că punctele de ridicare a coletelor lor sunt mult prea departe de casa dvs. Ar trebui să ridici singur articolul? Dar locația se închide prea devreme... Chiar ai nevoie de această achiziție?

Fiecare client în dubiu face achiziția mai puțin posibilă, prin urmare, de ce să o riscăm? Există multe companii de livrare disponibile, astfel încât limitarea clientului dvs. la doar câteva este incomodă și poate chiar lipsită de respect. 

4. Politica de returnare 

O politică de returnare complicată, dificil de găsit, ambiguă sau prea strictă poate determina clienții să își reconsidere achiziția. Fii deschis și sincer, oferă o politică de returnare ușoară și flexibilă și vei observa că clienții care tind să încerce produsele mai întâi sunt mai predispuși să le păstreze după aceea. 

Poate ați putea transforma o politică de returnare flexibilă într-un avantaj, la fel cum a făcut Diesel USA în inovatoarea lor campanie publicitară, unde și-au încurajat clienții să se bucure efectiv de produse înainte de a le returna.  

5. Dacă prețurile sunt prea mari, ce zici de distribuirea costului în mai multe rate? 

Prețurile ridicate sunt, de asemenea, unul dintre motivele pentru care clienții se pot răzgândi chiar înainte de a încheia afacerea. Chiar dacă comercianții au adesea un impact redus asupra prețurilor produselor, pot oferi întotdeauna unele alternative, cum ar fi împărțirea costului în mai multe tranșe. 

Opțiunea de a achita coșul de cumpărături în rate lunare este la foarte mare căutare. Este deosebit de populară în magazinele care vând produse scumpe, cum ar fi electrocasnice, electronice, etc..  

6. Taxe suplimentare pentru clienți 

Mulți dintre noi am întânit situații în care ați adăugat un produs de o anumită valoare în coș și, după completarea tuturor informațiilor solicitate, prețul a crescut cu câțiva Lei datorită unor taxe administrative. Taxele suplimentare sunt deosebit de frecvente pe site-urile de bilete online, de exemplu. 

Prin urmare, din ce în ce mai mulți organizatori de evenimente utilizează sisteme de ticketing pentru evenimente, cum ar fi Paysera Tickets unde clienții nu plătesc astfel de taxe suplimentare de administrare 

#

7. Metodă de plată nesigură sau magazin online suspect 

Un nume necunoscut, site-ul web dificil de navigat, probleme de securitate a plății, lipsa detaliilor de contact și fără ecusoane de securitate. Aceste elemente îi vor face pe clienți să fie suspicioși și puțin probabil să aibă încredere în magazinul dvs. și să finalizeze comanda, mai ales dacă nu sunt atât de familiarizați cu cumpărăturile online, în general. 

Acesta este un alt motiv pentru care atât de multe magazine online din Lituania și din Țările Baltice aleg Paysera. Mii de comercianți online folosesc acest procesator de plăți, prin urmare, fereastra de plată este familiară majorității cumpărătorilor online, punând în largul lor chiar și cei mai suspicioși clienți. 

Pentru ca magazinul dvs. online să arate de încredere, nu uitați să adăugați informații de contact, întrebări frecvente, o politică de returnare și descrierea companiei. Asigurați-vă că totul este ușor accesibil, clar și fără greșeli.