Cum să închid un cont Paysera?
Lucruri de făcut înainte de a închide contul
Există câteva lucruri de verificat înainte de a inișia închiderea contului Paysera:
Contul dvs. are un sold negativ?
Aveți un card Visa?
Contul dvs. are un sold pozitiv?
💸 Sold negativ. Dacă aveți sume pe minus pe contul dvs. Paysera - nu îl veți putea închide înainte ca acestea să fie acoperite. Pentru a acoperi datoria, trebui să vă alimentați contul.
Puteți găsi instrucțiunile de alimentare a contului accesând aplicația Paysera > Alimentare, alegeți țara și valuta și veți primi instrucțiunile pentru acțiunile ulterioare.
Alternativ, puteți utiliza serviciile bancare online ale Paysera la bank.paysera.com. Conectare > Conturi și carduri > Alimentare cont . Alegeți țara și valuta, iar instrucțiunile de alimentare ale contului vor fi generate pentru dvs.💳 Card Visa. Dacă aveți un card Visa - ar trebui să îl blocați definitiv înainte de a vă închide contul. Dacă au mai rămas fonduri – retrageți-le sau transferați-le într-un cont bancar alternativ.
Pentru a bloca cardul, conectați-vă la aplicația Paysera > Carduri > Blocare temporară > Blocare permanentă.
💰Balanță pozitivă. Înainte de a vă închide contul, trebuie mai întâi să transferați fondurile rămase într-un alt cont sau să le retrageți. Soldul contului dvs. ar trebui să fie zero pentru a-l închide.
În cazul în care contul dvs. nu este verificat și nu puteți transfera fondurile dvs., vă rugăm să furnizați detaliile contului dvs. bancar la care vom transfera fondurile înainte de a vă închide contul.
Detaliile contului bancar trebuie să includă:
- Numele și prenumele dvs
- Adresa Dvs.
- Numărul contului dvs. bancar
- Cod SWIFT/BIC
- Adresa unității Dvs. bancare
Ce să faci în continuare pentru a închide contul?❌
După ce efectuați acțiunile necesare enumerate mai sus, va trebui să trimiteți un e-mail la [email protected] (sau [email protected]) de la adresa dvs. de e-mail confirmată în sistemul nostru sau sună-ne de la numărul dvs. de telefon înregistrat la +44 20 80996963 (sau +4 031 2295331) și solicitați închiderea contului dvs. Paysera.
În sfârșit, cum ne putem îmbunătăți? 🤝
Simțiți-vă liber să ne împărtășiți motivul plecării pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim. V-a lipsit vreun serviciu? Sprijinul nostru nu a fost eficient? Trimite-ne oricând un e-mail cu sugestiile tale: [email protected].