📅 Septembrie, 2020

De la abonamente la conturi pentru cumpărători - vești minunate pentru iubitorii de evenimente!  



Sistemul de bilete pentru evenimente Paysera Tickets lansează 4 noi funcții de care vor beneficia atât organizatorii de evenimente, cât și participanții la evenimente: bilete multifuncționale, evenimente de grup, abonamente și conturi ale cumpărătorilor. Toate acestea nu au costuri suplimentare.

#

Deși vara s-a terminat, avem încredere că mai aveți câteva evenimente pregătite în acest sezon. Dacă nu ați planificat încă nimic - nu vă faceți griji. Aceste noi funcții vă vor face cu siguranță viața mai ușoară și poate chiar vă vor oferi câteva idei pentru evenimente viitoare.

Bilete cu mai multe utilizări 💃🥋🏊‍♀️

De acum înainte, organizatorii de evenimente care folosesc sistemul  Paysera Tickets pot oferi clienților să achiziționeze bilete multifuncționale - cu alte cuvinte, bilete ce pot fi utilizate de mai multe ori într-o anumită perioadă de timp. 

De exemplu, poate fi un bilet pentru cursuri de dans - să presupunem că un bilet ar fi valabil pentru 6 cursuri de dimineață și numai în zilele lucrătoare. Sau poate va fi un bilet pentru 10 ore de înot în piscină, doar în weekend? 

Odată ce organizatorul scanează unul dintre aceste bilete cu aplicația de verificare bilete Paysera Tickets, vor vedea cât timp sau câte vizite mai sunt disponibile pentru vizitatorul respectiv. 
#

Evenimente de grup 🗓

Acesta este deosebit de incitant! Această funcție le va permite organizatorilor să grupeze anumite evenimente care vor fi vizibile pe aceeași pagină și oricine le poate partaja pe toate folosind un singur link.

De exemplu, dacă organizați activități extracurriculare pentru copii, puteți grupa evenimente în funcție de vârstă, sex etc. Sau poate organizați o serie de concerte pe care doriți să le aveți toate într-un singur loc? Posibilitățile sunt nelimitate!

#

Abonamente🏀 ⚽️

Această funcție o anticipăm de ceva vreme - abonamentele le vor permite clienților să cumpere un bilet pentru toate evenimentele dintr-un grup și, dacă doriți, le puteți permite să vândă înapoi un bilet pentru unul dintre evenimente, în cazul în care pot nu participa.

Cum arată în viața reală? Imaginează-ți că organizezi jocuri sportive. Ei bine, acum puteți grupa toate jocurile sezonului împreună și puteți vinde un pachet pentru a participa la toate. Clienții vor vedea toate biletele pentru jocuri separate în contul lor sau, dacă nu au unul, vor primi prin e-mail.

Dacă clientul are un cont și a cumpărat un abonament, dar nu poate participa la unul dintre jocuri, poate chiar să scoată acel bilet la vânzare, dacă organizatorul a activat funcția respectivă. Și dacă cineva cumpără biletul - clientul va primi banii înapoi pentru el. Deci toată lumea este fericită!

#

Contul cumpărătorului 🎟

Și, în sfârșit, acum orice cumpărător poate crea un cont Paysera Tickets și poate accesa toate biletele pentru evenimentele trecute și viitoare într-un singur loc. Puteți chiar să adăugați e-mailuri suplimentare în cont în cazul în care e-mailul dvs. s-a schimbat și doriți să accesați biletele achiziționate anterior.

Dacă ați adăugat adresa de e-mail în contul Dvs. de cumpărător după ce ați cumpărat bilete, veți vedea tot istoricul achizițiilor în contul dvs. Aceasta înseamnă că nu mai sunt bilete pierdute, șterse sau uitate!

Să nu renunțăm la provocări și să ținem capul sus, în ciuda dificultăților cu care se confruntă astăzi industria de evenimente. Acum aveți toate mijloacele necesare pentru a vă distra publicul, așa că haideți să ajungem la el!

Dacă aveți întrebări cu privire la aceastea sau alte caracteristici ale Paysera Tickets, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. De asemenea, urmăriți-ne pe social media, și anunțați-ne dacă doriți să vă susținem evenimentul!